Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, het verhaal is niet goed geschreven. Andy is duidelijk een persfotograaf en geen schrijver. Maar de inhoud van wat hij opschrijft is toch echt heel zorgelijk. Kritiek op Tesla wordt door velen hier op het forum niet gewaardeerd, maar hoe er met hem en zijn problemen omgegaan is, is beneden alle peil. En dat zal zeker geen incident zijn, dit komt veel vaker voor.
 
Even afgezien van wat er precies wel en niet mis is gegaan met zijn auto maakt Andy wel een paar valide punten. Als je in het service menu bepaalde foutcodes ziet staan en je vraagt vervolgens via de officiële manier de data van je auto op, dan moeten die foutcodes daar bij zitten. Tesla mag die niet naar eigen inzicht weglaten.
 
1702827676373.png
 

Weinig bewijs. (of heb ik iets gemist?)
In de Model X scheurt de stoelbekleding maar hij maakt niet even een foto? (terwijl er wel 4 andere foto's te zien zijn van deze Model X waar niets mis lijkt te zijn)
Een deurklink zit niet goed maar weer geen foto.
Een afgebroken motorbout waar Tesla lang naar heeft moeten zoeken, vervelend inderdaad.
Sommige zaken zouden best waar kunnen zijn maar we moeten hem op z'n woord geloven, en wat ie er dan allemaal bij moet halen om z'n zaak/verhaal sterker te maken, een hout recyclebedrijf vind een accu in een krat dat leeg had moeten zijn, niet netjes van Tesla maar waarom vermelden in dit verhaal.

Hij heeft mij nog niet overtuigd, wij blijven gewoon rijden in onze Tesla model 3 niet Performance . :cool:
 
Haha, journalistiek van de bovenste plank. Die Belgische zaak aanhalen, z’n eigen maandagochtend wagen die hij makkelijk had kunnen (en moeten) weigeren EN autoblog aanhalen als bron met, uiteraard, 1 negatief onderzoek.
Ik had op z’n minst nog een petitie en getuigenissen verwacht van een hele kliek andere Tesla “gedupeerden” want die hadden zich toch spontaan moeten aanmelden als ik z’n horror story moet geloven.

Wel grappig, ik heb dezelfde uit dezelfde periode en kom ook uit een Beemer. Totaal tegenovergestelde verhaal….zo zie je maar.


Oh ja, Ano 2023 is hij ook nog een fervent voorstander van de waterstof wagen die EV’s gaat pijn doen en hoopt zelfs dat we aan de fastned ook waterstof zullen kunnen gaan tanken….

Een perskaart is tegenwoordig precies makkelijk te bekomen 🤦
 

" en hoe Tesla al zijn klanten in de kou laat staan." Met deze zin wordt het artikel al onbetrouwbaar.

Al lezende zie ik een verhaal die steeds minder waarheid bevat, zoals deze:

" Toch ging ik met een nieuwe Model X op stap.
Daar krijg ik eigenlijk al direct waarschuwing nummer 1 om niet met Tesla in zee te gaan.
Zodra ik ging zitten op de stoel, scheurde ik door de stoelbekleding.
"
Wat had je aan? Je SM pakje? ;)

@Persfoto is gewaarschuwd om niet met de M3P te gaan en krijgt een M3L aangeboden. Waarom? Je roept het over jezelf af. maar ok, alleen even proberen..

Daarna een kopen, dus het beviel wel. Heeft ie nieuwkoop waar volgens hem van alles aan mankeert en accepteert hij em toch... :eek:
Nieuwkooop dan goed of anders niet accepteren.!

Afijn we hadden al een heel draadje en er staat eigenlijk niets nieuws in.
Gewoon heel dom om de nieuwe auto zo te accepteren, zegt hij gelukkig ook zelf.

Verder gaat @Persfoto nogal zuur over FSD, prijs ed. Wat ik me dan kan voorstellen met zijn ervaring met Tesla.
Het geeft wel aan dat hij niet, zoals een journalist betreft, onpartijdig meer kan schrijven.

Wat me ook opvalt is dat hij de AP update (meer alerts voor de betrokkenheid van de bestuurder) misbruikt om aan te geven dat AP gevaarlijk is. Dan heb je niet goed begrepen wat er aan de hand is.
 
Last edited:

Als ik Tesla was zou ik binnenkort even een claim neerleggen op basis waarvan dit heerschap niet eens meer het geld heeft om net te doen alsof hij hele dure cruises kan betalen.

Daar staat tegenover dat het zo verschrikkelijk slecht is geschreven dat het net zo schadelijk is als een gemiddelde Facebook post (zelfde kwaliteit ook, zowel taalgebruik als inhoudelijk).

Had hij niet gezegd dat het verhaal ergens gepubliceerd zou worden? Zou het kunnen dat zelfs het AD hoofdschuddend is weggelopen hiervan?
 
Als je zo overtuigd bent dat je auto zo gevaarlijk is dat die je elk moment kan doen crashen, dan laat je die auto staan en je koopt iets anders. Het is totaal onverantwoord om er dan mee verder te rijden. En dan schakel je een advokaat in.
Ik denk dat dit heerschap zijn 15 minuten roem zoekt. Hij zal flink teleurgesteld raken. Alles wat ik van hem heb gelezen riekt naar iemand die veel beperkingen heeft en zelf die beperkingen niet herkent.
 
Nee, het verhaal is niet goed geschreven. Andy is duidelijk een persfotograaf en geen schrijver. Maar de inhoud van wat hij opschrijft is toch echt heel zorgelijk. Kritiek op Tesla wordt door velen hier op het forum niet gewaardeerd, maar hoe er met hem en zijn problemen omgegaan is, is beneden alle peil. En dat zal zeker geen incident zijn, dit komt veel vaker voor.
Ik ben het helemaal met je eens Paul, ik heb het verhaal gisteren avond gelezen en je wordt toch zelf helemaal gek als er zo omgegaan wordt met je als persoon. Het verhaal is inderdaad wat langdraadig en er worden zaken bijgehaald die het niet veel sterker maken. Maar als hij tot de kern zou blijven van zijn auto dan is het een auto die Tesla toch onmiddelijk had moeten terugnemen. Een rampen bak heeft hij gekregen.
 
  • Like
Reactions: horta
Ik denk dat dit heerschap zijn 15 minuten roem zoekt. Hij zal flink teleurgesteld raken. Alles wat ik van hem heb gelezen riekt naar iemand die veel beperkingen heeft en zelf die beperkingen niet herkent.
Ik heb ook geprobeerd om het te lezen. echter het is een ondoorgrondelijke brij van onzinnige conclusies gekoppeld aan een zeer matige schrijfstijl. Als je daarmee denkt een 'oorlog' met Tesla te kunnen winnen success. (misschien moet dat oude draadje weer ff open zodat we daar verder kunnen, de trol is nog niet gestorven aan zonlicht blijkbaar :) )

ook leuk 'volgens de Autoriteit persoonsgegevens moet alle data naar mij' --> huil huil, dat doen ze niet. Maar dat gaat over de data die Tesla opgeslagen heeft :). Als ze de foutcodes wissen nadat het probleem is opgelost en die niet backuppen, gelinkt aan je account dan gaat er dus niets mis. Zo staat dat artikel vol met halve waarheden en rare conclusies gebaseerd op 'niets'.

Verhaal van het stoplich is ook zo mooi :). Als je voor een stoplicht staat en dan naar D schakelt zou ie toch achteruit kunnen gaan :). Dat stukje verzinsel is zo kansloos dat het grappig is. Hoezoe schakel je naar de D voor een stoplicht???? Heb je m bij het aankomen bij het stoplicht in z'n N gezet, waarom in vredesnaam zou je dat doen? Buiten of er een fout is waardoor z'n scherm slecht reageert is dit dus een kansloze FUD.

Wat ie in ieder geval goed begrepen heeft is dat ie geen comments onder z'n blog post toestaat, ik vrees dat er anders nog wel een feestje gevierd was in die comments :)