Wat dan precies? Zoveel verschil met de vorige versie? Die vond ik alvast niet verkeerd, ben dus benieuwd…Nee, je bent niet de enige... het is een beetje prutswerk geweest.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat dan precies? Zoveel verschil met de vorige versie? Die vond ik alvast niet verkeerd, ben dus benieuwd…Nee, je bent niet de enige... het is een beetje prutswerk geweest.
Nagenoeg iedere versie 'breekt' wel iets van de functionaliteit. Tesla weet dat ook...nadat ik en andere gebruikers ze er op opmerkzaam maak. Met een userbase zoals Tesla heeft met de app, lijkt het er sterk op dat in ieder geval het test-framework onvoldoende is, en nee, ik ben niet hun beta tester...en jij ook niet.Wat dan precies? Zoveel verschil met de vorige versie? Die vond ik alvast niet verkeerd, ben dus benieuwd…
Think againik ben niet hun beta tester...en jij ook niet.
Temeer een reden om de plaats van de laadpoort te standardiseren. Elke auto de laadpoort op dezelfde plaats, geeft ook duidelijkheid bij de laadpalen.Ik zou maar 1 stall blokkeren, lijkt me en indien de meest rechtse stall beschikbaar is en een parkeerplaats rechts ervan heeft zelfs geen.
Je ziet soms hetzelfde gebeuren bij ionity. Zonder een voldoende lange kabel of een meer universele maar plaatsrovendere opstelling is dat met de variatie in de plaatsing van de laadpoort onvermijdelijk.
Een laadpoort links achter vind ik wat gek bij laadpalen naast een parkeerplaats langs de weg. Voor mij zou een laadpoort rechts logischer zijn. Maar er valt voor elke positie wel iets op te merken.
Het klopt dat de meesten vooruit inparkeren, ik denk dat dat komt omdat men denkt dat dat makkelijker is.Of achteruit inrijden het gemakkelijkste is, weet ik niet. Ik zie bijna alle mensen hun eigen garage of oprit vooruit inrijden om er dan achteruit uit te rijden, en in die situatie kan en mag alles. De vrije voorkeur lijkt dus vooruit inparkeren en achteruit wegrijden. Alleen op sommige bedrijventerreinen en ook nabij kazernes wordt het verplicht om achteruit in te parkeren om bij een evacuatie zo snel mogelijk weg te zijn. Maar dat moeten ze dan wel verplichten want het is blijkbaar niet wat mensen uit zichzelf gaan doen.
e-tron en nogal wat andere modellen hebben de laadpoort ook links.
Maar wanneer je langs de weg geparkeerd staat met een AC-laadpaal op de stoep, vind ik dat toch niet zo handig en zou ik de laadpoort liever rechts hebben. Het verkeer zoeft dan toch voorbij wanneer je de laadkabel moet in- en uitnemen. Optioneel kan je een tweede laadpoort rechts nemen, maar dat vond ik erover.
Ga graag mee met je argumentatie maar de meeste keren laad je thuis of op bestemming. Dan is er wel wat voor te zeggen on de aansluiting rechts voor of achter te hebben.Temeer een reden om de plaats van de laadpoort te standardiseren. Elke auto de laadpoort op dezelfde plaats, geeft ook duidelijkheid bij de laadpalen.
Wat mij betreft is links achter de meest logische plaats:
Weinig andere merken die zo goed hebben nagedacht over de positie van de laadpoort.
- Achteruit parkeren (is ook direct veiliger dan vooruit in parkeren).
- Je stapt uit en loopt naar de achterkant van de auto zonder dat je eerst moeilijk moet doen om je deur dicht te doen.
- Laadkabel aansluiten.
- Terug in de auto zonder dat je om de auto hoeft te lopen of moeilijk moet doen om je deur te openen.
- Netflix aanzetten, of filmpjes op youtube kijken en lekker relaxed wachten tot de accu vol is.
- Als het laden klaar is, makkelijk vooruit wegrijden.
Temeer een reden om de plaats van de laadpoort te standardiseren. Elke auto de laadpoort op dezelfde plaats, geeft ook duidelijkheid bij de laadpalen.
Wat mij betreft is links achter de meest logische plaats:
Weinig andere merken die zo goed hebben nagedacht over de positie van de laadpoort.
- Achteruit parkeren (is ook direct veiliger dan vooruit in parkeren).
- Je stapt uit en loopt naar de achterkant van de auto zonder dat je eerst moeilijk moet doen om je deur dicht te doen.
- Laadkabel aansluiten.
- Terug in de auto zonder dat je om de auto hoeft te lopen of moeilijk moet doen om je deur te openen.
- Netflix aanzetten, of filmpjes op youtube kijken en lekker relaxed wachten tot de accu vol is.
- Als het laden klaar is, makkelijk vooruit wegrijden.
Is niet interessant voor wie aan zijn huis moet langsparkeren aan de straatkant. Je staat soms gevaarlijk op straat om in en uit te pluggen en je stekker kan er uit gereden worden door fietsers, spiegels.Ikzelf heb ook een voorkeur voor links (kant van de bestuurder)
Is niet interessant voor wie aan zijn huis moet langsparkeren aan de straatkant. Je staat soms gevaarlijk op straat om in en uit te pluggen en je stekker kan er uit gereden worden door fietsers, spiegels.
Ik weet niet of het tweede gedeelte ook op Japan slaat, maar in Japan rijden ze links. Als het niet in Japan was dan moeten er volgens mij borden staan dat het niet mag.In Japan parkeren alle automobilisten hun auto achteruit in de parkeerhaven.
Op een weg waar aan beide zijden geparkeerd mag worden, mag je slecht aan beiden zijden met rijrichting parkeren.
Zelf meegemaakt dat ik aan de , voor mij, linkzijde van de weg parkeerde en een bekeuring kreeg.
In Japan parkeren alle automobilisten hun auto achteruit in de parkeerhaven.
Op een weg waar aan beide zijden geparkeerd mag worden, mag je slecht aan beiden zijden met rijrichting parkeren.
Zelf meegemaakt dat ik aan de , voor mij, linkzijde van de weg parkeerde en een bekeuring kreeg.
Ik heb hier ook ervaring mee, nog voor er sensoren en achteruitrijcamera's waren, helaas en parkeer dan sindsdien ook nooit voorwaarts. waarom: Voor je wegrijdt ben je even bezig met instappen, je gordel, je pincode etc. Dus de omgeving buiten is mogelijk veranderd of je bent even niet zo alert op die lage bloembak waar je net langsliep. Nou is het met de camera's en sensoren wel een stuk veiliger geworden, dat achteruit rijden. Maar als je aan komt rijden is er gewoon minder afleiding voor je van vooruit- naar achteruit schakelt, dus je weet vrij goed of er kinderen lopen en dat er een bloembak stond e.d..Onderzoek heeft aangetoond dat achteruit inrijden en vooruit daarna vertrekken ook de minste kans op ongelukken geeft. Onder meer omdat mensen vaker met haast weer weg gaan dan dat ze gekomen zijn en mensen vaker frisser bij een bestemming komen dan er weer weggaan. Daarom verzoeken ook steeds meer bedrijven, waar veiligheid hoog op de lijst staat, je achteruit in te parkeren. Overigens denk ik dat dit verhaal niet direct opgaat voor een SUC waar je eerder uitgeruste weer vertrekt....
Klopt. Discussie ging (NL en niet Japan grin) of het onhandig is dat het laadpunt bij Tesla links zit. Punt wat gemaakt was dat bij links het wat lastiger kon zijn in het geval van langs de stoeprand in de lengte parkeren. NL kens echter nogal wat eenrichtingswegen en daar mag je dus zowel links als rechts parkeren (uiteraard indien niet expliciet verboden).Wanneer en waarom is het verbod om tegendraads parkeren opgeheven?
Nu de automobilist tegendraads gaat in(uit)parkeren verstoord hij het overige doorgaande verkeer de doorgang, vaak moeten ze toch nog de andere kant op en gaan ze doodleuk keren.Wanneer het donker is verblinden daarbij de normale weggebruiker.www.anwb.nl
Dat mag hier ook niet behalve bij een eenrichtigsweg.
Er wordt alleen nooit op gehandhaafd hier.
Enkel bij eenrichtingsverkeer in België. Links parkeren is anders super gevaarlijk. Als er een bestelwagen voor jou parkeert, dan moet je vertrekken zonder zicht op aankomend verkeer.Maar er zijn ook straten waar je inks en rechts mag parkeren.
"Dat mag hier ook niet behalve bij een eenrichtigsweg.Wanneer en waarom is het verbod om tegendraads parkeren opgeheven?
Nu de automobilist tegendraads gaat in(uit)parkeren verstoord hij het overige doorgaande verkeer de doorgang, vaak moeten ze toch nog de andere kant op en gaan ze doodleuk keren.Wanneer het donker is verblinden daarbij de normale weggebruiker.www.anwb.nl
Dat mag hier ook niet behalve bij een eenrichtigsweg.
Er wordt alleen nooit op gehandhaafd hier.