Wat zegt typical range eigenlijk precies? Het is in elk geval een getal waar vrijwel niemand in de buurt komt.
Gemiddeld bereik bij een verbruik van circa 200Wh/km bij een S. Geen probleem voor een rustige rijder.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat zegt typical range eigenlijk precies? Het is in elk geval een getal waar vrijwel niemand in de buurt komt.
Schuifje helemaal naar rechts moet toch 100% zijn. Hoe pomp je hem anders helemaal vol?Gisteren mijn model 3 LR AWD volledig opgeladen (schuifje helemaal naar rechts --> dat is dan dus 90%?)
Op mijn scherm zag ik een range van 498 km bij een volledig opgeladen accu. Dat zou dan bij bovenstaande redenatie 554 km zijn bij 100%.
Plaatje deugt niet!!!!!! Bis bis bis
Er is geen zero protection, neem dat maar aan. Al jaren geleden is dit onderzocht en geloochenstraft.
Wat niet klopt aan het plaatje is de totale inhoud van het 85pack: dat is maar 81,5 ong. Die 3,5 kWh's zijn er nooit geweest. Fysiek niet, dus. Dat is overtuigend aangetoond onder meer door Jason.Het plaatje komt uit de beginjaren (rond 2013 denk ik) en toen klopte dit weldegelijk. Meerdere Model S85 rijders (ik ook) reden toen tot circa -20 km onder nul. Tesla bevestigde dat destijds ook volgens mij.
Het kan best zijn dat Tesla dit later in een software-update heeft aangepast zodat er geen ‘zero mile protoction’ meer is, maar dan vraag ik me af waar die kilometers gebleven zijn. Ik heb nooit meer range gekregen na een update dus dat betekent dat er of aan de onderkant of aan de bovenkant een buffer bijgekomen is.
Wat niet klopt aan het plaatje is de totale inhoud van het 85pack: dat is maar 81,5 ong. Die 3,5 kWh's zijn er nooit geweest. Fysiek niet, dus. Dat is overtuigend aangetoond onder meer door Jason.
Dat de berekeningen vroeger misschien meer dan nu onder de nul rijden toestond, dat kan.
Take one for the team zou ik zeggenHet plaatje komt uit de beginjaren (rond 2013 denk ik) en toen klopte dit weldegelijk. Meerdere Model S85 rijders (ik ook) reden toen tot circa -20 km onder nul. Tesla bevestigde dat destijds ook volgens mij.
Het kan best zijn dat Tesla dit later in een software-update heeft aangepast zodat er geen ‘zero mile protoction’ meer is, maar dan vraag ik me af waar die kilometers gebleven zijn. Ik heb nooit meer range gekregen na een update dus dat betekent dat er of aan de onderkant of aan de bovenkant een buffer bijgekomen is.
Als ik de Model S loaner (waar we nu al weer twee weken mee opgescheept zittenAlleen jammer dat de praktijk zo sterk naar beneden afwijkt bij een Model 3. Is dat dan bij de S ook zo?
Ja. Vooral in de winter. Alleen niet als het windstil is of als je de wind in de rug hebt en het een graad of 25 is en je zo rond de 100 km per uur rijdt.Alleen jammer dat de praktijk zo sterk naar beneden afwijkt bij een Model 3. Is dat dan bij de S ook zo?
Idem met bijna 30.000 km erop. Begon met 345, één keer 346 geweest maar nu staat er al weken 336 op. Houden zo!S75D op 90%: 336 km (8000 km)
ik moet zeggen dat die nu 342 km geeft....Idem met bijna 30.000 km erop. Begon met 345, één keer 346 geweest maar nu staat er al weken 336 op. Houden zo!
Ps Damascus, de stad. Spijt dat er nooit geweest ben. Nu zal ik er ook wel nooit meer komen...