You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
344 nog. Hoe kan dat toch? De mijne is van mij, 21k en staat op 336 inmiddels met 90 procent. Of je hebt het driehoekje onder het streepje iets meer naar rechts staan. Dan haal ik ook 345 maar dat is foetelen!
Dan zit ik iets hoger met iets meer km.
Ehhh. Leg even uit aub...Daarnaast gaat het BMS dacht ik enkel hercalibreren bij een SoC boven de 93%.
Het bereik is op based van informatie uit het BMS. Deze informatie raakt verouderd naar mate het pack zelden volledig wordt ontladen of opgladen. Je Tesla kan wel aangeven wat je bereik is maar deze informatie raakt onbetrouwbaar naarmate de duratie van de laatste calibratie.Ehhh. Leg even uit aub...
Model 3P
448 bij 90 %
Zeg, willen die nieuwe 3-rijders even ophouden om de classic S-rijders de ogen uit te steken met hun range?Model 3P
448 bij 90 %
Wij kunnen dat ook. Het is een kwestie van zelfbeheersing. Dit was gisteren op de A12:Zeg, willen die nieuwe 3-rijders even ophouden om de classic S-rijders de ogen uit te steken met hun range?
Er zijn geen normen, zoals bij de huurbatterij van de Zoë. Ik weet niet wat Tesla ongeschreven hanteert. Een batterij met een range van 20% is technisch gezien nog steeds niet kapot.Over 2 weken gaan ze mijn bestuurdersstoel vervangen, even navragen of ze de accu kunnen checken. Of valt 5% degradatie bij 50.000km binnen de norm van de accu?
Zouden die paar M3-rijders die we nu al hebben hier ook hun data willen wegschrijven? Dank u.
Plaatje deugt niet!!!!!! Bis bis bis