You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals ik al zei: dat ligt niet aan de al dan niet goedkopere of betere service of kwaliteit bij Audi of Jaguar, maar aan stevige kortingen door de importeurs + hoge overnameprijzen die de importeurs garanderen.Wanneer één van de grootste leasemaatschappijen in België even een model uit de markt prijst (een e-tron 55 en iPace met beiden > 15 kEUR aan extra's waren amper duurder dan de Model 3 LR), dan weet je dat er ergens iets mis is.
De Enyaq (en de Ioniq 5) is wat betreft prijs zeker een concurrerend model, niet alleen voor Tesla maar ook voor VW.Even nog een ander onderwerp: het grote succesnummer bij VW-groep op dit ogenblik lijkt niet de ID.3 of ID.4 maar wel de Enyaq. Zowel in mei als juni het meest verkochte model in NL (> 800 stuks). Vorige maand ook meer dan 1200 exemplaren van verkocht in Noorwegen
Beschamend inderdaad, zoveel meer nodig dan tesla. Dan heeft old auto het op veel facetten nog hard te halen.Is wel een beetje beschamend zo.
Het is een veelheid aan factoren. Er was geen winst mee te maken. En dat heeft idd deels met kortingen en goede condities te maken maar ook met de zorgen die je met zo'n wagen hebt. Voor een LM heb je grote aantallen en dus speelt de statistiek.Zoals ik al zei: dat ligt niet aan de al dan niet goedkopere of betere service of kwaliteit bij Audi of Jaguar, maar aan stevige kortingen door de importeurs + hoge overnameprijzen die de importeurs garanderen.
Die wordt vooral verkocht op zijn ruimte. Het is ongelooflijk maar waar. Spreek regelmatig mensen die zeggen dat ze dat de beste auto vinden ivm vakantie. Dat je dan het hele jaar in zo’n onhandig energie slurpent koek blik rijden schijnt geen probleem te zijn.Wanneer één van de grootste leasemaatschappijen in België even een model uit de markt prijst (een e-tron 55 en iPace met beiden > 15 kEUR aan extra's waren amper duurder dan de Model 3 LR), dan weet je dat er ergens iets mis is.
Even nog een ander onderwerp: het grote succesnummer bij VW-groep op dit ogenblik lijkt niet de ID.3 of ID.4 maar wel de Enyaq. Zowel in mei als juni het meest verkochte model in NL (> 800 stuks). Vorige maand ook meer dan 1200 exemplaren van verkocht in Noorwegen
Geeft misschien wel aan dat veel mensen een wagen willen hebben die niet fel uitschreeuwt 'IK BEN ELEKTRISCH'?
Als je van leedvermaak houdt moet je deze id3 tirade eens lezenVolgens mij zijn er ook zat klachten van leaserijders over de I3/I4, Etron etc die tot op heden ook matig worden opgelost.
Het gaat voor de leasemaatschappij niet over de hoeveelheid problemen, maar over de manier waarop je daar als producent op reageert. Een collega van me heeft één van de eerste e-tron in België gekocht. Die heeft ook wat last gehad van kinderziektes. Door het succes van de e-tron was er in 't begin een tekort aan mensen in de garage die die wagen konden herstellen. Dat is hem duidelijk uitgelegd, en verder is het proces helemaal naar zijn tevredenheid verlopen, want hij werd door zijn garage wel als 'premiumklant' beschouwd. Wanneer hij zijn wagen binnen moest brengen kreeg die steevast een vergelijkbare vervangwagen mee (onder meer een Q7). Dan hoor je daar als leasemaatschappij dus niet van.Volgens mij zijn er ook zat klachten van leaserijders over de I3/I4, Etron etc die tot op heden ook matig worden opgelost.
In aanvulling op wat @Phil V schrijft: de Mercedes CLS stond model voor de Model S. Het interieur van de eerste series S zit vol onderdelen die via Daimler zijn geleverd, zoals de good old alles-in-een hendel voor de richtingaanwijzer en ruitenwisserbediening, de versnellingshendel en de raambediening. In latere jaargangen zitten onderdelen die er wel min of meer hetzelfde uitzien, maar die door Tesla in eigen beheer zijn geproduceerd. Ik voel een duidelijk verschil in kwaliteit tussen de originele Daimler hendels in mijn S (2013) en de Tesla versie in mijn X (2019).Is er sowieso niet al een soort van samenwerking tussen die 2 merken? Want toen ik voor het eerst in de Tesla Model X zat jaren geleden, herkende ik toch heel veel Mercedes onderdelen in het interieur.
In de nieuwe S zitten geen hendels meer. Hendels zijn zo 2020Maakt Tesla ze beter of juist Daimler?
Ja, dat hebben ze.Ik vraag me af of Tesla (NL of B) überhaupt een afdeling fleet sales of iets van dien aard heeft. Zo ja, dan is mijn vervolgvraag hoe ver hun mandaat reikt om oneffenheden in verkoop, nazorg en onderhoud op te lossen.
Ga dat eens aan de maas vertellen.Teveel regen zorgt voor emergency stop.
Is het alweer 1 april, dit ga je toch niet meenen he.
Tesla's regelen zelf hun regeneratie dus als de batterij niet op temperatuur is of bijna vol is, is de weerstand minder en dus minder regeneratie.ik denk dat Tesla's daar heel erg van over de rooie gaan raken als je ze in D zet (wat nodig zal zijn voor regeneratie)