Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren op de E40 richting kust, een M3 met ‘L’ (leerling). De jeugd wordt verwend tegenwoordig.
Btw, ik dacht je niet mag leren rijden met een wagen, waar de begeleider niet aan de handrem kan trekken in geval van nood. Heb ik weer een update van het reglement gemist?
Wordt sowieso een rijbewijs dat enkel geldt voor wagens met automaat.
 
Gisteren op de E40 richting kust, een M3 met ‘L’ (leerling). De jeugd wordt verwend tegenwoordig.
Btw, ik dacht je niet mag leren rijden met een wagen, waar de begeleider niet aan de handrem kan trekken in geval van nood. Heb ik weer een update van het reglement gemist?
Wordt sowieso een rijbewijs dat enkel geldt voor wagens met automaat.
Over verwende jeugd (okay geen Tesla maar toch ...)

Screenshot_20200627-130046_Facebook.jpg
 
Ik denk dat het goed is als alle M3 rijders dat nakijken. Er zijn er echt teveel waarvan de lampen niet goed staan.

Klopt, bij die van mij stonden ze ook niet goed. Alleen stonden ze bij die van mij dan weer veel te laag. Zag op het begin bijna niks in het donker. :D Na even in het menu voor afstellen te gaan en automatisch te laten calibreren stonden ze meteen perfect.

Denk dat dit voor aflevering door Tesla helaas niet gecontroleerd wordt terwijl dit toch wel een belangrijk iets is.