You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb inmiddels een boek vol correspondentie met Tilburg over de TuneIn en Spotify problemen - wordt er langzaam gestoord van... Volgens het SeC is het TuneIn probleem een firmware fout en schijnbaar ben ik de enige met een Spotify probleem... Ben ik toch nog uniek! Goed, zal allemaal best wel eens opgelost worden maar de schoonheidsprijs verdient het zeker niet.
Dat lijkt meer op een poging tot inbraak.Leek dat qua beschadiging hier toevallig op!? Ik zag dit gisteren bij mijn auto,. Schrok er wel van.
Iemand een idee!?
View attachment 220752 View attachment 220753
Nee; dacht ik ook heel even, maar dat is het zeker niet.Dat lijkt meer op een poging tot inbraak.
Nee; dacht ik ook heel even, maar dat is het zeker niet.
Dergelijke schade aan de rubbers (maar nog niet zo erg) hadden wij ook. Gehele dak is onder garantie vervangen door tesla, waarbij een ander type rubber is gebruikt.Leek dat qua beschadiging hier toevallig op!? Ik zag dit gisteren bij mijn auto,. Schrok er wel van.
Iemand een idee!?
View attachment 220752 View attachment 220753
ook bij LTE.Ik heb ook het tune-in probleem. Heb een 3G modem. Zou dit de oorzaak kunnen zijn? Hebben degene met de verspringende tune-in allemaal een 3G modem. Als dat zo is maar eens zeuren om een upgrade naar 4G module. Auto zit nog in de garantie.
Ja, nog even gezocht. Ook een reboot gegeven, dit werkte niet. Na ontkoppelen S op iPhone werkte het wel. Vermoedelijk gebrek aan product kennis bij de aflever crew. Bleek ook bij het plaatsen van de trekhaak. Ook dit ging moeizaam.Het koppelen van die telefoon is vaak erg moeizaam, merk dat telkens weer bij leenauto's. Wat bij mij (met en iphone) uiteindelijk doorgaans werkt is via Instellingen/Bluetooth uitzetten en dan weer aanzetten. Daarna auto opnieuw laten zoeken.
al sedert de eerste afleveringen, nu bijna 4 jaar terug, is gebleken dat de kennis over Tesla hier op het forum hoger is dan bij de gemiddelde delivery specialist.Ja, nog even gezocht. Ook een reboot gegeven, dit werkte niet. Na ontkoppelen S op iPhone werkte het wel. Vermoedelijk gebrek aan product kennis bij de aflever crew. Bleek ook bij het plaatsen van de trekhaak. Ook dit ging moeizaam.
Het complete lijstje:
Levering van de X werd op laatste moment uitgesteld en zat ineens een week zonder auto.
Bij ophalen kon de bluetooth niet gekoppeld worden, vermoedelijk omdat de telefoon nog gekoppeld was aan de vorige Tesla.
Rechterportierraam sluit niet goed maakt herrie en kan pas over twee weken gemaakt worden.
Het koppelen van de trekhaak is een klus.
Het kalibreren ging niet vanwege radar die niet goed afgesteld was. Is na enige aandringen, direct gerepareerd in Tilburg.
Verder tot nu toe weinig te janken en is het vergeten na een uurtje rijden.
Hangt natuurlijk af van je verwachtingen.
Ik hoor mensen nooit janken de doden die veroorzaken als ze een ICE ophalen(1 per 100 op gehaalde ice's), niet over de zinloze slijtage en het verstoken van brandstof. Blijkbaar is dat geaccepteerd.
De techniek van Tesla is disruptief en niet te vergelijken met een uitgekristalliseerde ICE. Met name de batterijarchitectuur en de AP. Ik begrijp dat hier de aandacht naar uit gaat en minder naar bijzaken, raam, bodypanel, vakjes etc.
Tesla heeft mij duidelijk geïnformeerd en ik wist wat ik moest verwachten. Mijn vorige Tesla mankeerde niets. Dit was een demo. Ik heb nu gevraagd of ze niet alvast 500km met de nieuwe X wilde rijden voordat ze hem uitleverde. Dit bleek lastig.
Ja het is vervelend, maar ze besteden hun aandacht aan de juiste zaken en ze informeren correct, ik heb geen reden voor teleurstellingen.
Ik ben blij met dit draadje zodat iedereen zijn gal kan spuwen en iedere potentiële klant kan zien wat hem of haar staat te wachten.
Op het gevaar af of-topic te gaan, dit is mijn tweede Tesla in een halfjaar. De S heb ik aangeschaft omdat deze goedkoop en nuttig was zoals ik altijd naar auto's gekeken heb. Na 2 maanden bleek dit een vergissing, auto rijden kan ook leuk zijn. Dit was een reden om alsnog de X te bestellen. Tot nu toe geen spijt van, betere auto maar kan nog komen.
Die komt vast "schnell".....En, in alle eerlijkheid: als BMW met een echte 5-serie EV met 400km range zou komen, vind ik het nog niet zo gemakkelijk te kiezen straks...
Ik weet het niet of je dat wilt, je zou het niet moeten willen.Als ik over ruim een jaar mijn Model 3 ga ophalen, dan verwacht ik een snaar-strakke auto.
En, in alle eerlijkheid: als BMW met een echte 5-serie EV met 400km range zou komen, vind ik het nog niet zo gemakkelijk te kiezen straks...