pvkeep
Paul van Keep
Hear hearDank voor deze ode aan de classic met AP.
Geen klacht in te ontdekken
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hear hearDank voor deze ode aan de classic met AP.
Geen klacht in te ontdekken
Ben inderdaad erg tevreden over mijn Tesla, in deze configuratieDank voor deze ode aan de classic met AP.
Geen klacht in te ontdekken
Ben inderdaad erg tevreden over mijn Tesla, in deze configuratie
M.a.w. janken over recentere uitvoeringen.Dank voor deze ode aan de classic met AP.
Geen klacht in te ontdekken
Dat is inderdaad een overweging. Ik twijfel een beetje tussen een Model 3 (Performance) tegen die tijd, die nieuwe elektrische Porsche die telkens van naam verandert, eventueel een tijdje in mijn Fiat 500e rondrijden tot ik weet wat ik wil, of de huidige Model S overkopen of lease zien te verlengen. En om eerlijk te zijn vind ik de Hyundai Ioniq ook wel interessant omdat die erg efficiënt is. Hoewel een Ioniq niet echt leuk/spannend genoeg is, dus ik betwijfel of ik dat langer dan 6 maanden ga volhoudenDan koop je hem toch privé na de lease? Je laat de lease vergoeding uitbetaling en bent verzekert van nog een jaar of 10 rijden in een probleemloze auto die nergens meer te krijgen is.
M.a.w. janken over recentere uitvoeringen.
Niks mis mee en begrijp ik wel. Classic forever.
Lease een jaartje verlengen lijkt mij geen gek idee. Je koopt een jaartje respijt en zit toch nog goed met de bijtelling tot die tijd. Daarnaast is naar privé overnemen dan ook goedkoper geworden.Dat is inderdaad een overweging. Ik twijfel een beetje tussen een Model 3 (Performance) tegen die tijd, die nieuwe elektrische Porsche die telkens van naam verandert, eventueel een tijdje in mijn Fiat 500e rondrijden tot ik weet wat ik wil, of de huidige Model S overkopen of lease zien te verlengen. En om eerlijk te zijn vind ik de Hyundai Ioniq ook wel interessant omdat die erg efficiënt is. Hoewel een Ioniq niet echt leuk/spannend genoeg is, dus ik betwijfel of ik dat langer dan 6 maanden ga volhouden
Maar ik blijf wel elektrisch rijden, dat staat vast. Ben er nu teveel aan gewend en vind het gewoon prettig dat ik elke ochtend met een volle (90%) accu kan vertrekken en niet eerst tijd kwijt ben aan een tankstation bezoekje.
Als ik nog vijf minuten langer naar deze kerel had zitten kijken dan was ik met mijn S van een klif afgereden.
Deze man heeft klagen toch wel naar een heel nieuw niveau gebracht wat mij aangaat. Tegen de tijd dat de model 3 in Europa verkocht wordt zal deze ongetwijfeld echt smetteloos zijn door dit soort figuren.
Ik ga voor de keycard holder! Ziet er echt als een premium versie uit.Als ik nog vijf minuten langer naar deze kerel had zitten kijken dan was ik met mijn S van een klif afgereden.
Maar zijn give-aways zijn wel geweldig! Ik heb me meteen geabonneerd!
Paul, heb jij carbon dashboard panelen? als die daarna onbeschadigd zijn, mag ik die dan hebben voor een zacht prijsje?Als ik nog vijf minuten langer naar deze kerel had zitten kijken dan was ik met mijn S van een klif afgereden.
je bedoelt: dit is onaanvaardbaar voor een auto in deze prijsklasse?). Is iets mechanisch en dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
Inderdaad ;-) Om te janken is het. Maar...morgen stuurt het SEC de mobile SEC om het onderdeel hier voor de deur te vervangen. Dat dan weer wel ;-)je bedoelt: dit is onaanvaardbaar voor een auto in deze prijsklasse?
Dit is het jankdraadje!
Je woont dan nog in de buurt. Blijft desondanks absurd.Gisteren voor de terugroep actie geweest en ze hadden ook meteen het slot van de frunk vervangen want dat was ineens kapot???
Vervolgens krijg ik thuis na een half uur alarm, ga kijken en de frunk staat gedeeltelijk open. Ik krijg hem niet verder open en ook niet meer dicht.
Gebeld maar ze doen niets en ik moet met een gedeeltelijk open frunk naar Tilburg rijden vandaag wordt gezegd. De auto is namelijk uit garantie en het gebeurde buiten de openingstijden.
Ik ga dus echt niet rijden met een frunk die gedeeltelijk open staan en ook al niet omdat het door een ongevraagde reparatie komt. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Dus waarom inruilen....?nog eens iets om over te janken....
hoeveel kilometers hebben we nu gereden ? ik iets meer dan 240.000km.
en mijn aandrijving levert nog altijd evenveel vermogen als nieuw.
iedere auto van de Grote Gerespecteerde Merken toont tenminste sporen van zijn leeftijd. Die levert langzaam (of in het geval van sjoemel-VW-motoren : héél snel) minder vermogen. Die auto's hebben tenminste menselijke trekjes. Met ouderdom komt slijtage.
Maar die aandrijving van Tesla, die blijft als een jeugdig veulen.