Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is dat een gevalletje bootje trekken? Wel indrukwekkend...

Ik heb nog maar één keer echt veel verbruik gehad met de Model S. Dat was tijdens een storm. Mijn gemiddelde verbruik over 82000 km is 209 wh/km...
Was op een feestje van een 16 jarige meid. Eerst Xmas show gedraaid en iedereen wilde mee in de auto voor een sprintje of twee drie ;). 4x nieuwe lading gillende tieners flink wat sprintjes laten zien. Was echt leuk, ze willen allemaal een Tesla nu :D. Op een gegeven moment ruik je wel de remmen en de auto was nog een tijdje bezig met afkoelen. Feestje was iig zeker geslaagd! Moesten daarna naar nog een feestje, maar daar had iedereen al gedronken, kots ruimen is niet mijn ding, toch maar vanaf gezien om het nog eens te doen :cool:
 
39041E9A-0060-411E-8155-6E998899D575.jpeg
@svbladel kijk dit is pas een flinke verbruik ;)
View attachment 419658
 
Vandaag met 2019.20.1 weer nieuwe grap. Pincode scherm verscheen niet. Uitstappen en weer instappen hielp niet. Terugweg idem.
Gelukkig via app kunnen starten, maar stel dat dit in garage zonder connectie gebeurt....

Nu auto helemaal opnieuw opgestart en kijken wat er morgenochtend gaat gebeuren....

Tesla: never a dull moment....
 
Ik heb nu inmiddels 14 dagen geleden de update gehad welke mislukt is. Sindsdien heeft de auto geen connectie met internet en autopilot werkt niet. Vorige week kon ik zelfs niet meer in de auto! Na een kwartier wachten wel. Heden morgen aangekomen op mijn werk, wil ik een uur geleden naar een andere locatie rijden en kom ik er weer niet in! Zelfs niet na een half uur wachten. Dus tesla gebeld en nu kreeg ik iemand in verweggiestan aan de lijn. Tesla kan nog steeds geen connectie maken dus er ook niet in. Ook niet via Wifi. Mijn App werkt nu al 2 weken niet. Mobiele service van Tesla zou komen maar al 2 weken niks. Stond net een 20 min telefonisch in de wachtrij en kreeg iemand aan de lijn. Ze laten mij hier gewoon staan! Ik word zo terug gebeld zeiden ze. Dit zijn allemaal dure kosten zo. Ik ben zelfstandig en mijn uren zijn dus mijn inkomen. Word hier zo droevig van. Sta volkomen met mijn rug tegen de muur. Je word bij Tesla gewoonweg niet geholpen. Telefonisch contact krijg je ook een onfatsoenlijke kerel aan de lijn...
 
  • Informative
Reactions: Superendo
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar zocht eens naar ervaringen met sec Tilburg. Ik ben oprecht blij met mijn mx100d maar krijg buikpijn als er iets is waardoor ik met Tilburg moet schakelen. Je bent en blijft voor mijn gevoel een nummer en pro activiteit in de communicatie kennen ze niet.

Eerder ben ik mijn mx 3 weken kwijt geweest aan gebreken bij aflevering, nu sensoren in de deur die geen andere auto’s of objecten meer herkennen waardoor de deuren een aantal keer tegen andere auto’s zijn aangekomen. Vervelend genoeg uiteraard om de auto te moeten missen (deze keer gelukkig een Tesla als vervangend vervoer) maar begrijp niet waarom men de klant niet netjes op de hoogte kan houden zodat ik niet zelf in de telefoon moet klimmen. Blijkt een kapotte aansturings machine te zijn waar nu op gewacht moet worden. Gemist kans in mijn optiek vanuit Sec Tilburg om dit niet zelf even bij mij aan te geven.

De app is overigens een mooie aanvulling echter is deze nog niet helemaal up to date wat betreft voortgang en status. Als dit volledig in detail actueel is slaan ze in mijn optiek een enorme slag. Laat vervolgen de Tesla medewerkers beseffen dat een Tesla eigenaar niet vanzelfsprekend is en het imago en de positiviteit op dit draadje zal omhoog gaan.

Wat betreft de reacties op elkaar in dit draadje, begrijp gewoon van elkaar dat er frustratie is over een onderwerp en de persoon in kwestie zich gewoon niet gehoord voelt bij Tesla. Hij of zij zoekt naar medestanders/ gelijk gestemden. Er kan uiteraard altijd iets verkeerd gaan, iets oprecht tegenvallen, maar oordeel vooral niet te snel. Het proberen weg te poetsen door eigen ervaringen en verhalen valt dan helemaal slecht tenzij het in vergelijking exact dezelfde Tesla is als de andere persoon. Gr Dave

Eindelijk een begripvol persoon. Amen. De service bij Tesla is bizar slecht dus ik snap je buikbuik volkomen!
Het beste is de auto gewoon lekker binnenbrengen en een auto van hun meenemen.
Zodra mijn auto weer rijd breng ik hem terug en pak ik daar wel een Tesla mee. Of ander betrouwbaarder merk!
Lekker km vrij houden die sloopkogel van mij, zodat deze over 5 jaar zn centjes nog waard is! (hoogstwaarschijnlijk is Tesla dan falliet)
Dus de lange afstanden bewaren voor de Leenauto.:cool:
 
Is ook vrijwel onmogelijk om altijd supergroot verbruik hebben natuurlijk, daar is het op de Nl wegen iets te druk voor. Stadskilometers maken een hoop goed kwa verbruik ;)
View attachment 423003


Lieve Beste Patty,

Je spreekt je toch nu wel heel erg tegen. Je geeft aan dat jij altijd maar dan altijd flink gas geeft. En dat je auto dan nog zo zuinig is.
Het flinke Verbruik van de andere forumlid welke je vernoemde heeft een verbuik van 781w/km.
Dus je kunt mij echt niet zeggen dat jij hard rijd met een gemiddelde van 321 w/km over 4675 km.

Maar iig, jouw gebruikt komt aardig in de buurt van de mijne. Dus zo zuinig is die van jou ook weer niet.;)