Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Nee, niet verholpen. Er is door twee monteurs van de SeC te Groningen mee gereden. Zij gaven aan dat ze niets abnormaals hebben gevonden.

Ik heb het idee dat in mijn geval de mate van tegenwind invloed heeft.
Je merkt hiet niet met een proefritje van 10-15 min. Je moet echt een uur of zo rijden. Na een half uur begin je koude benen/voeten te krijgen. Heb er daarom geen vertorouwen in als ik het meld bij SeC dat ze het vinden en oplossen. Zijn gaan er echt niet een uur mee rijden.
Ik heb ook de indruk dat wind wat invloed heeft.
 
Nee. Ik ben zelf ook aan het zoeken gegaan. Maar tast in het duister. Als je stilstaat is de malheur voorbij. Onder het rijden met de AP aan, dat doe ik niet.
Het liefst zou ik alle gaten die ik daar zie volpurren. Iets zegt me dat niet te doen :)

Ik heb optie 2 gekozen. Ik accepteer het.
Heb je de range mode uit staan? Dat maakt voor het klimaat ook een flink verschil. Zal je probleem alleen nooit helemaal verhelpen merk ik zelf ook.
 
  • Informative
Reactions: BartJ
Zou na een half uur verwarmen, de thermostaat voldoende temperatuur meten en de verwarming uit zetten, waardoor de nog steeds toegevoegde lucht als koud ervaren wordt? Wellicht duurt het door de locatie van decthermostaat een tijd voordat hij de koude ook detecteert en de verwarming weer aanslaat. Als de thermostaat zich niet beneden bevindt duurt het een tijd vooraleer de koude genoeg gestegen is en voelen je voeten de kou al veel langer.
My guess.
 
Heb je wel stoelverwarming genomen? Ook de stuurverwarming ben ik erg blij mee. Met AP2 aan is dat de belangrijkste reden dat ik mijn stuur vast houd. Overigens merk ik de koudestromen cq tocht op de bestuurdersstoel. Heb nog geen klachten van passagiers - maar ook nog weinig in kou met >1 gereden.