You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is een optie in het menu. En je zit bij de koplampen bovenin 3 brede leds zitten. Bij degene zonder is het vlak.
Krijg net bericht dat ze van mij nu geplaatst zijn Auto komt misschien volgende week terug. Straks is ie een maand weg.
Niet, of net als ik ruim twee jaar na dato lees dat mijn S met tech het zou moeten hebben maar dan nog geen idee heb.Oh God. Hoe kom ik daar straks als niet-techeut allemaal achter?
Haha. Dat zal me ook overkomen...Niet, of net als ik ruim twee jaar na dato lees dat mijn S met tech het zou moeten hebben maar dan nog geen idee heb.
Valt prima mee te leven!
Ik had afgelopen week iets vergelijkbaar. Reed na werk weg en kreeg de TACC en AP niet meer geactiveerd. Mogelijk voert de auto om de zoveel tijd een calibratie uit. Echter toen ik, om eens rustig te kijken, stopte op een parkeerplaats kreeg ik de melding "Auto heeft onderhoud nodig; stuurbekrachtiging verminderd". Melding verdween gelukkig weer na een Park en "start" van de auto. Ook deed daarna de TACC en AP het weer.Onderweg naar de wintersport kreeg ik afgelopen vrijdag tijdens het remmen rond de 140 km/u op mijn dashboard van de X de melding ' auto heeft onderhoud nodig' en de melding gaar ook niet weg. We zitten in de Franse alpen en wil eind van de week ook wel weer er mee nasr huis komen.
Twijfel om Tesla te bellen.
Wie heeft hier ervaring mee.
Vanmorgen kreeg ik wel de melding van de update 50.2 maar na de installatie bleef de melding gewoon.[/QUOT
1000 euro is vast en zeker voor een hele nieuwe unit.
Wat onderdelen erin die mogelijk kapot gaan zoals microswitches zijn al verkrijgbaar voor 3€.
Een metalen onderdeel dat kennelijk vaak stuk gaat wordt door iemand geleverd voor 65 euro.
Het vervolg van de video met mogelijke defecten en hoe deze te repareren:
Er komt ooit een moment dat de files voor de lokale 3D printer om de hoek opgevraagd kunnen worden bij de autofabrikant... (en dit is grappig bedoeld maar het zal ooit wel zo worden ben ik bang)Dat zit wel heel slecht in elkaar. Een microswitch moet je niet aan het bewegende deel bevestigen maar aan het niet bewegende deel anders krijg je dit dus. Ook zie je als hij de andere microswitch los haalt dat hij ingesleten is op de bevestiging, die zit dus gewoon tegen z'n uiterste uitslag aan. Er waren in het begin toch ook een hoop problemen tijdens ontwikkeling met de deurgrepen? Diegene die voor dat deel van de auto verantwoordelijk was heeft blijkbaar wel wat steekjes laten vallen. Apart ook dat hier geen reparatie/modificatie setje voor word aangeboden vanuit tesla terwijl dit duidelijk een ontwerpfout is... Altijd leuk om te zien dat andere dit oppakken en zelf onderdelen gaan produceren omdat iets niet los te koop is.
Mijn eerste issue na 47k km; koffer ontsluit wel maar gaat niet meer automatisch open. Iemand die dit al eens heeft meegemaakt?
Ondertussen afspraak gemaakt met SeC Gent.
heb ik al een paar keer geprobeerd. Maar zal wel aan de aandrijving van de pomp liggen. Woensdag heb ik afspraak.Nog niet voorgehad, maar ik meende die fout al eens te zien passeren... . Was toen software probleempje.
Herinstellen van de maximum openingshoogte bood toen soelaas... .
Probeer eens de trunk te openen, eventueel manueel helemaal open te zetten en dan 3-tal seconden de knop blijven in te drukken om te sluiten. Je dient een bevestigingsbiep te krijgen.
Sluit eens met de knop en probeer eens opnieuw te openen...?