You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
View attachment 384251 Vraag aan andere Model X bezitters met een 6 zits config waarbij de middenrij regelmatig gebruikt wordt: is het bij jullie ook dat de gordels van de stoelen op de middenrij niet goed terug gaan?
Bij mij is dat sinds een klein jaar (eerste maanden ging prima) en ben er al twee keer voor teruggegaan naar Tesla. Tesla geeft tot twee keer toe aan dat dit normaal is. Vind ik niet trouwens. Dan zou het dus bij iedereen zo moeten zijn...
Alleen het verbruik in de winter is net zo beroerd als de I-pace (korte afstanden). Snap ik ook, batterij moet opwarmen...
groeten Friso
MS 75D
Hier zelfde verhaal. Beide buitenste gordels +/- een maand geleden vervangen maar nu weer zelfde probleem bij de rechter.View attachment 384251 Vraag aan andere Model X bezitters met een 6 zits config waarbij de middenrij regelmatig gebruikt wordt: is het bij jullie ook dat de gordels van de stoelen op de middenrij niet goed terug gaan?
Bij mij is dat sinds een klein jaar (eerste maanden ging prima) en ben er al twee keer voor teruggegaan naar Tesla. Tesla geeft tot twee keer toe aan dat dit normaal is. Vind ik niet trouwens. Dan zou het dus bij iedereen zo moeten zijn...
Het ‘goede’ nieuws is dat ik dus niet de enige ben gelet op de reacties hier. En ik begrijp ook dat Tesla ze in sommige gevallen wel degelijk vervangt. Nog maar eens goed over in gesprek dan...Ik heb er ook last van bij de X. Zeker in combinatie met de kinderspelen willen ze snel draaien en vast lopen. Een mega tekortkoming waarvan Tesla zijn schouders ophaalt.
Mijn inziens moet er toch iets te maken zijn wat in de te grote gleuf gemaakt kan worden wat de gordel beter begeleid.
Ik bedoelde natuurlijk kinderstoelen. Autocorrect...Het ‘goede’ nieuws is dat ik dus niet de enige ben gelet op de reacties hier. En ik begrijp ook dat Tesla ze in sommige gevallen wel degelijk vervangt. Nog maar eens goed over in gesprek dan...
Na 3 jaar is het hier zover, deurklink werkt niet meer.
View attachment 385960
Uit verhalen alleen maar mogen horen hoe duur het was bij tesla, dus geen moeite gedaan.
Dan maar zelf gedaan en gesoldeerd met een extra trek ontlasting
View attachment 385962
2 Uurtjes over gedaan, viel best mee, maar dit hadden ze beter moeten maken, de andere 3 volgen dus ook nog...
Denk dat er hier op het forum wel mensen zitten dat dit beter kunnen dan ik en korter bij wonen. In ieder geval het is een werkje dat relatief eenvoudig is, in de toekomst zal ik meer ervaring hebben als de andere volgen....Nog geen last van gehad, maar voor het geval dat: wat is je uurtarief?
Scherm plus MCU vervangen denk ik. Zie je nog geen gele banden toevallig?Goedenavond! Tijd om dit draadje weer eens om hoog te plaatsen. Het scherm van mijn MS laat me te vaak in de steek de laatste tijd. Eigenlijk heb ik de klachten al zeker een half jaar en heb ik niet zo'n goede ervaringen met het oplossen van problemen bij de secs. Vorige week mijn MS 75 met ap2 van 2017 een 40k beurt laten geven in Eindhoven en ook aangeven met foto's en video's dat mijn scherm vaak niet bruikbaar is door vervaagde tekens en vasthangend scherm. Ook komt het steeds vaker voor dat het navigatie de kaart niet laadt of aangeeft dat er geen route mogelijk is. Afgelopen skivakantie naar Lermoos op de telefoon moeten navigeren en de sucs moeten zoeken. Soft resets werken niet. Webbrowser doet trouwens helemaal niets! Sec Eindhoven geeft aan nieuwe software 2019.4.3 geladen te hebben en dat alles weer werkt. Een paar dagen later hangt alles weer vast dus heb ik maar weer een mail gestuurd omdat ze op donderdag om 10.00 uur nog steeds de voicemail er op hebben staan dat ze niet geopend zijn. Reactie terug van sec is of ik wil wachten op een software oplossing voor dit issue. Heb in ieder geval aangeven dat ik wil wachten tot ze software pushen en dat ik al meer dan een jaar wacht op een software oplossing voor mijn schokkende aandrijflijn...
Ben ik.nou gek of zijn er meer mensen met deze problemen met het scherm?
Ik sta al zeker 9 maanden op de nominatie voor een nieuw scherm inderdaad, maar de gele banden zorgen niet voor een minder functioneel scherm. Ziet der alles niet zo fraai uit
Klopt en dit vind ik ook niet zo'n issue.Een oplossing voor het scherm met gele randen komt in de zomer, er zijn heel veel Tesla’s met dit probleem. Ze hebben meerdere vervangen, maar de gele gloed kwam weer terug, ze zoeken nu nog een permanente oplossing.
Scherm plus MCU vervangen denk ik. Zie je nog geen gele banden toevallig?
Er bestaat de kans dat je problemen helemaal niet aan je hardware liggen, maar aan algemeen optredende softwareproblemen. Ongeveer zoals bij mijn vader die nieuwe muizen kocht voor zijn vastlopende windows PC. (De primaire klacht was dat er niet meer op de muis werd gereageerd.)Goedenavond! Tijd om dit draadje weer eens om hoog te plaatsen. Het scherm van mijn MS laat me te vaak in de steek de laatste tijd. Eigenlijk heb ik de klachten al zeker een half jaar en heb ik niet zo'n goede ervaringen met het oplossen van problemen bij de secs. Vorige week mijn MS 75 met ap2 van 2017 een 40k beurt laten geven in Eindhoven en ook aangeven met foto's en video's dat mijn scherm vaak niet bruikbaar is door vervaagde tekens en vasthangend scherm. Ook komt het steeds vaker voor dat het navigatie de kaart niet laadt of aangeeft dat er geen route mogelijk is. Afgelopen skivakantie naar Lermoos op de telefoon moeten navigeren en de sucs moeten zoeken. Soft resets werken niet. Webbrowser doet trouwens helemaal niets! Sec Eindhoven geeft aan nieuwe software 2019.4.3 geladen te hebben en dat alles weer werkt. Een paar dagen later hangt alles weer vast dus heb ik maar weer een mail gestuurd omdat ze op donderdag om 10.00 uur nog steeds de voicemail er op hebben staan dat ze niet geopend zijn. Reactie terug van sec is of ik wil wachten op een software oplossing voor dit issue. Heb in ieder geval aangeven dat ik wil wachten tot ze software pushen en dat ik al meer dan een jaar wacht op een software oplossing voor mijn schokkende aandrijflijn...
Ben ik.nou gek of zijn er meer mensen met deze problemen met het scherm?
Het beeld op de foto duidt eigenlijk niet zozeer op een probleem met het scherm, maar meer met de aansturing er van. Bij bitrot in het videogeheugen zou ik meer 'bagger' verwachten. Dit lijkt meer op een probleem in de MCU zelf.
In combinatie met de problemen met niet ladende kaarten, navigatie die soms niet werkt vermoed ik dat je MCU vervangen moet worden. Ik zou daar ook op aansturen. Ik weet niet hoe ICT-technisch onderlegd de SeC boys zijn, maar een scherm vervangen heeft in dit geval geen zin.
Serieus? We hebben het hier over een software probleem. Dan ga je toch niet het fysieke scherm vervangen?Scherm plus MCU vervangen denk ik. Zie je nog geen gele banden toevallig?