You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt goed, ik ben niet erg lang en heb geen kinderen. Perfecte auto dusi4 ingezeten (niet gereden), maar ik ben best lang. Als ik de bestuurdersstoel op mijn lengte instel, blijft er ongeveer 5 cm beenruimte over voor de persoon op de achterbank. Niet echt een optie met 2 kids...
Wel erg mooie auto
Dat bandenlawaai komt vast van achteren, omdat er bezuinigd is op een (acoustisch goede) hoedenplank. Als ik met de M3 met achterbank neergeklapt rij is het bandengeluid zeker 3x zo hard. Ik denk dat zo'n aftermarket rolgordijntje-hoedenplank al veel zal schelenIk heb gisterochtend ruim een half uur proefgereden met de Model Y. Gewoon zelf, zonder Tesla medewerker naast me. Was in Tesla store Duiven. Zonder afspraak, maar die kun je beter wel maken. De Model Y gaat 's werelds best verkochte auto worden, volgens Elon, dus er gaan miljoenen proefritjes gemaakt worden.
Eerste mening: Heerlijke auto, een echte Tesla. Wel nog steeds redelijk veel bandenlawaai. Windgeruis wel veel minder dankzij dubbelglas.
Ja, een acoustisch goede hoedenplank zal zeker nut hebben.Dat bandenlawaai komt vast van achteren, omdat er bezuinigd is op een (acoustisch goede) hoedenplank. Als ik met de M3 met achterbank neergeklapt rij is het bandengeluid zeker 3x zo hard. Ik denk dat zo'n aftermarket rolgordijntje-hoedenplank al veel zal schelen
Ik had nog een inhoudelijke reactie onder die video geplaatst maar ik merk dat dit geen zin heeft op dat platform. Ach hier kun je gelukkig nog steeds kritiek uiten zonder volledig voor gek verklaard te worden.Werner heeft een duurtester Y.
Werner heeft een duurtester Y.
Volgens mij is de gigapress voor het chassis en niet het onderstel. Als je het topic van de draagarmen hier even open doet, vind ik het niet zo extreem dat ze stellen dat Tesla geen onderstel-expert is.Een quote uit het filmpje: "bij Tesla zijn het geen onderstel experts, die expertise hebben ze niet".
Laat dat nou net het onderdeel zijn waar ze met de innovatie met de Gigapress alle concurrentie achter zich laten.
Eerst even je huiswerk doen voor je een filmpje op het internet zet Werner Budding, zodat je geen enorme onzin aan het uitkramen bent.
Alle, echt alle autojourno's lullen wat uit hun bek. Het enige vage correcte dat ze geven is wat je ook in een spec sheet kan terugvinden, en zelfs dat hebben ze vaak fout.Eerst even je huiswerk doen voor je een filmpje op het internet zet Werner Budding, zodat je geen enorme onzin aan het uitkramen bent.
Expertise kan je namelijk kopen. Heeft Elon al in het verleden aangegeven: de goeie kwaliteit van het geluidssysteem in een Tesla komt er niet doordat er Bose of Burmester op de plastic luidsprekergrille staat, maar door de juiste engineers met de juiste kennis en ervaring eraan te laten werken.Als je het topic van de draagarmen hier even open doet, vind ik het niet zo extreem dat ze stellen dat Tesla geen onderstel-expert is.
Nou, de upper control arms van de eerste M3's in Nederland en dus ook die van daarvoor in de USA zijn nog redelijk berucht (hoewel veel minder duur en gevaarlijk dan de draagarmen die jij noemt)Het spel over "draagarmen" is beperkt tot 1st gen Model S en Model X,
Zo berucht dat ik er nauwelijks van weet. En zo berucht dat ik met mijn Model X enkel een krakende bol op mijn upper control arm had die is vervangen.Nou, de upper control arms van de eerste M3's in Nederland en dus ook die van daarvoor in de USA zijn nog redelijk berucht (hoewel veel minder duur en gevaarlijk dan de draagarmen die jij noemt)
Nee, het komt omdat jij niet klaagt over Tesla support.Zo berucht dat ik er nauwelijks van weet. En zo berucht dat ik met mijn Model X enkel een krakende bol op mijn upper control arm had die is vervangen.
Toch gek dat mijn 167000km Model X al die problemen niet kent. Zou de mobile service hier 's nachts stiekem aanlopende problemen komen herstellen?
Zo berucht dat ik er nauwelijks van weet. En zo berucht dat ik met mijn Model X enkel een krakende bol op mijn upper control arm had die is vervangen.
Toch gek dat mijn 167000km Model X al die problemen niet kent. Zou de mobile service hier 's nachts stiekem aanlopende problemen komen herstellen?
wat een geld zegApril 2017 MX 90D, 61500km, rustig gereden.
Offerte voor reparatie voortrein €4976
Tot April 2021 nog in garantie.April 2017 MX 90D, 61500km, rustig gereden.
Offerte voor reparatie voortrein €4976
"Free", maar de prijs is wel met $1000 omhoog gegaan...In de VS hoef je voortaan niet meer bij te betalen voor de kleur grijs (naast wit als standaardkleur). Geldt zowel voor de 3 als Y. Benieuwd of dat ook in Europa zo zal zijn.