Stijntje
Active Member
Ik zie dan enkel een geannuleerde afspraak, maar niet waar die over ging en welke foto's ik mee stuurde.Je kan annulaties zien in de app bij service geschiedenis.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dan enkel een geannuleerde afspraak, maar niet waar die over ging en welke foto's ik mee stuurde.Je kan annulaties zien in de app bij service geschiedenis.
Dat laatste, voorschriften EU. Zou ook moeten als je vooruit rijdt maar zover zijn ze nog niet.Mijn Y geeft altijd een sterk zoomend geluid wanneer die in achteruit staat.
Is dit een foutje of is dit een feature om voetgangers te waarschuwen?
Hoe krijgen ze uit "front" en "trunk" ooit "flunk"Model Y van Tesla lijkt van binnen net een leeggeroofde interieurzaak van Jan des Bouvrie
Model Y van Tesla lijkt van binnen net een leeggeroofde interieurzaak van Jan des Bouvrie
Het binnenwerk van de SUV lijkt nauwelijks op dat van een auto, maar de Tesla Model Y Long Range AWD blijkt een prima vervoermiddel voor langere afstanden.www.volkskrant.nl
Van enige objectiviteit kunnen ze Theo als auteur niet beschuldigen. Zijn voorkeuren zijn duidelijk te lezen.Model Y van Tesla lijkt van binnen net een leeggeroofde interieurzaak van Jan des Bouvrie
Model Y van Tesla lijkt van binnen net een leeggeroofde interieurzaak van Jan des Bouvrie
Het binnenwerk van de SUV lijkt nauwelijks op dat van een auto, maar de Tesla Model Y Long Range AWD blijkt een prima vervoermiddel voor langere afstanden.www.volkskrant.nl
Je heet niet voor niets blikVan enige objectiviteit kunnen ze Theo als auteur niet beschuldigen. Zijn voorkeuren zijn duidelijk te lezen.
Een frunk die in China gemaakt is.Hoe krijgen ze uit "front" en "trunk" ooit "flunk"
Klopt. Voorpagina: "Tesla's nieuwe model Y lijkt van binnen nauwelijks op een auto, maar blijkt een prima vervoermiddel voor langere afstanden".De stijl van het Volkskrant artikel doet me wat denken aan die van Bas van Putten. En ik vind dat eigenlijk wel een interessante en leuke stijl want niet zo zakelijk als de meeste reviews.
Ik heb de indruk dat sommige van de reageerders hierboven vooral de negatieve dingen in de review lezen. Maar er worden toch echt ook allerlei positieve zaken genoemd. Zoals het ruimteaanbod, efficientie en de autopilot. De genoemde negatieve punten (oa veercomfort en de wat doorgeslagen minimalistische bendiening) zijn wat mij betreft niet nieuw en lees/hoor je in diverse andere reviews ook. Of je het daarmee eens bent is natuurlijk een tweede en blijft (gelukkig) ook persoonlijke voorkeur.
Net de Y en 3 proefgereden in Tilburg en wij vinden hem knetterhard. De 3 is zoals het bedoeld is. Wij hebben een X.De auteur attendeert op kilometer ipv kilometers maar zijn eigen werkje bevat ook fouten ...
Als hij de Y al hard vindt, wat geenszins het geval is imo, zal ik hem eens meenemen in mijn Mustang voor een "ride" ... hij zal dan weten wat hard is!
Heb je met 19" of 20" proefgereden? Iedereen die met 20" heeft gereden klaagt tot nu toe over de harde vering.Net de Y en 3 proefgereden in Tilburg en wij vinden hem knetterhard. De 3 is zoals het bedoeld is. Wij hebben een X.
Wij gaan naar de I4 kijken hoewel die geen behoorlijk laadnetwerk heeft.
Ik heb niet naar de bandenmaat gekeken, maar het verschil met de 3 was duidelijk.Heb je met 19" of 20" proefgereden? Iedereen die met 20" heeft gereden klaagt tot nu toe over de harde vering.
Zelf wacht ik tot de Y uit Berlijn komt met luchtvering en nieuwe coating (I know, dat kan lang gaan duren).
Ik heb met de 19 proef gereden en nog steeds hard. Goed voor Nederlands asfalt, niet prettig voor beton platen en de Belgische snelweg.Heb je met 19" of 20" proefgereden? Iedereen die met 20" heeft gereden klaagt tot nu toe over de harde vering.
Zelf wacht ik tot de Y uit Berlijn komt met luchtvering en nieuwe coating (I know, dat kan lang gaan duren).
Ik heb twee keer een proefrit van respectievelijk iets minder dan en ruim meer dan twee uur gemaakt. Dit krijg je niet voor elkaar op zaterdag maar op een werkdag was het geen probleem.Hoe zijn de proefritten tegenwoordig? Toen ik in 2019 een proefrit met de Model 3 wilde maken kon ik bij de Gratie Gods een half uurtje met een Tesla meneer naast me een rondje om het SeC maken. Is dat nog steeds zo of mag je nu zelfstandig en wat langer proefrijden zoals bij "Old Auto" gebruikelijk is?
Ik heb gisterochtend ruim een half uur proefgereden met de Model Y. Gewoon zelf, zonder Tesla medewerker naast me. Was in Tesla store Duiven. Zonder afspraak, maar die kun je beter wel maken. De Model Y gaat 's werelds best verkochte auto worden, volgens Elon, dus er gaan miljoenen proefritjes gemaakt worden.Hoe zijn de proefritten tegenwoordig? Toen ik in 2019 een proefrit met de Model 3 wilde maken kon ik bij de Gratie Gods een half uurtje met een Tesla meneer naast me een rondje om het SeC maken. Is dat nog steeds zo of mag je nu zelfstandig en wat langer proefrijden zoals bij "Old Auto" gebruikelijk is?
Zeer raar ... een Y met 20" gereden en niet hard genoeg imo. Benieuwd of de Y Performance met 21" wel hard genoeg gaat zijn!Ik heb niet naar de bandenmaat gekeken, maar het verschil met de 3 was duidelijk.
Als de i4 tegenvalt dan is wachten op zo’n Berlijn Y met de nieuwe cellen misschien wel een goed idee.
De 3 was een geweldige skelter, maar ik denk dat we een hatchback willen