Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij heb je per televisie een mediabox nodig. Per mediabox kun je bij T-mobile aangeven wel/niet opnemen. Hoe je meerdere mediaboxen aansluit, is mij niet bekend. Wij zijn in de gelukkige omstandigheid van slechts 1 televisie ;). Dit zou je bij T-mobile, of een andere glasvezel-aanbieder, kunnen navragen. Klantenservice T-mobile is voor ons nog een vraagteken. Ervaring met het installeren was zoals gezegd erg goed. Succes!
Als ik idd voor elke tv een box moet hebben blijf ik bij Ziggo.
Bedankt in elk geval voor je reacties!!
 
Als ik idd voor elke tv een box moet hebben blijf ik bij Ziggo.
Bedankt in elk geval voor je reacties!!
Graag gedaan, kleine moeite om elkaar te helpen. Bij Ziggo heb je volgens mij de keus uit mediabox of CI-kaart. Beiden tegen meerprijs, 5 resp. 2 euro en er zal altijd een (coax)kabel naar toe moeten. T-mobile heeft die keus niet. Alleen mediabox à 5 euro. In hoeverre je ondanks de meerprijs voordeliger uit bent, is simpel op de websites van Ziggo en T-mobile uit te rekenen. PS: Geen aandelen in T-mobile, wij waren tot op het laatst zeer tevreden over Ziggo, alleen die doorlopende prijsverhogingen hebben tot de overstap geleid.
 
Bij mij in de wijk is er een aantal weken geleden glasvezel geplaatst (FTTH - fiber to the home). Voorheen ook altijd vast aan Ziggo vanwege het gebrek aan beter aanbod. Beter als in een acceptabele internetsnelheid, via ADSL zou het bij ons max op 8 Mbit uitkomen, acceptabel voor het jaar 1998, maar niet voor nu.

Met glasvezel dus wel gelijk de overstap gemaakt naar Youfone, net als T-mobile loopt dit eigenlijk allemaal onderhuids via KPN netwerk en kwalitatief dus hetzelfde. Prijs is enkel wel anders; bij Youfone betaal ik voor 500/500 Mbit hetzelfde als bij een ander 200/200 Mbit, let op: heb geen TV pakket genomen.

TV is inderdaad een ander dingetje, ik heb de TV aan de muur gemount incl. soundbar. Het is voor mij niet wenselijk om daar dan een receiver/tuner naast te hebben staan, vandaar geen TV pakket van de glasvezelboer.
Nu ben ik eens gaan kijken naar alternatieven, en kwam op bijvoorbeeld NL Ziet uit (Live tv kijken? Kijk televisie waar en wanneer je wilt | NLZIET) enkel is het aanbod aan zenders zeer beperkt. Een ander alternatief was IPTV, zo'n beetje alle zenders ter wereld (> 5000) maar niet helemaal legit.

Uiteindelijk voor TV toch maar bij Ziggo gebleven. Kost wel bijna 18 EUR per maand voor enkel TV. Uiteindelijk incl. glasvezelabonnement even duur uit als alles bij Ziggo onderbrengen, het enige voordeel is wel dat de internetsnelheid wel fors is toegenomen (eerst 60/10 Mbit, nu 500/500 Mbit).
 
Graag gedaan, kleine moeite om elkaar te helpen. Bij Ziggo heb je volgens mij de keus uit mediabox of CI-kaart. Beiden tegen meerprijs, 5 resp. 2 euro en er zal altijd een (coax)kabel naar toe moeten. T-mobile heeft die keus niet. Alleen mediabox à 5 euro. In hoeverre je ondanks de meerprijs voordeliger uit bent, is simpel op de websites van Ziggo en T-mobile uit te rekenen. PS: Geen aandelen in T-mobile, wij waren tot op het laatst zeer tevreden over Ziggo, alleen die doorlopende prijsverhogingen hebben tot de overstap geleid.

Hier ook. En het gekloot met de Mediabox XL. Werd net door hen gebeld, razendsnel nadat ik gemaild had. Viel altijd te praten over de prijs bij een ander aanbod. Ze hebben nu ook een nieuwe box maar die kent geen RAI Uno. Nog even de reactie van T-Mobile afwachten!!
 
een paar weken geleden heeft in een van de draadjes een oplossing gestaan om in de MS de actuele hoogte en het stijgingspercentage van de weg af te lezen. Het was een combinatie van twee websites, waarvoor je met een wachtwoord en inlogcode ingelogd moest zijn. Helaas heb ik verzuimd een en ander te "bookmarken" zodat ik het niet meer kan vinden. Wie weet het nog.....?
 
Binnenkort kan ik terug op zoek naar een Tesla for kids.
Mijn dochter is zwanger van een Tesla ranger. blijkbaar doen die meer dan tesla's herstelling aan huis;).
Vandaag hebben ze op originele manier bekend gemaakt aan de buitenwereld via Facebook (De appel valt niet ver van de boom zeker:p)
vandaag was de "gender reviel party"
op een originele tesla manier.
its a girl!
 
Voor de eerste keer opa, opa?:p
Het werk van de "opa" zit er voorlopig op. ;)
IMG-20190926-WA0013.jpg
20190924_211604.jpg
20190925_194916.jpg
IMG-20190926-WA0017.jpg
20190926_213332.jpg
20190926_213403.jpg
 
Als je op de N44 vanuit Amsterdam komt mag je niet rechtsaf Wassenaar in. Maar gisteren had ik daar een oplossing voor:
View attachment 531891
Ik denk niet dat de Wegenverkeerswet hierin voorziet...
Zo zie je maar weer, drie keer links is ook rechts:D
Je kunt het een keer proberen als de politie in de buurt is, dan weet je direct of het is toegestaan;)
 
  • Funny
Reactions: Janc
Ik volg met veel belangstelling het robotmaaier topic in het Belgium and the Nederlands draadje.
Ik heb een gelijkaardige vraag en denk dat het hier beter past.
Iemand ervaring met ‘slimme sloten’ voor huideuren?
Wij hebben 6 buitendeuren te sluiten, wat een hele karwei is (vooral als je weer eens te laat aan het vertrekken bent :(). Ik zoek een oplossing die vanzelf sluit als onze smartphones weg zijn van de wifi of geen bluetooth verbinding hebben. Er worden blijkbaar wel oplossingen aangeboden, maar op het web lijkt natuurlijk alles mogelijk. Iemand praktijkervaring?
Met alle automatiseerders en gadget freaks hier, vermoed ik dat er wel wat info beschikbaar is.