You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb Door Unlock Mode op 'Driver' staan, dan slijt er alvast maar èènHendels auto present heb ik sowieso altijd uit gehad om onnodige slijtage te voorkomen.
Raam openen en zeggen dat ze op het handvat moeten drukkendat heb ik ook, worstel er alleen altijd mee hoe ik de auto het snelst kan opendoen voor mijn bijrijder (als ik zelf al in de auto zat).
- op het slotje drukken (op het scherm) moet namelijk altijd 2x (eerst dicht en dan open).
- op de fob drukken is ook niet persee sneller, dan moet ik eerst de fob opzoeken in de middenconsole en 2x drukken?
soms is het zo simpel... thxRaam openen en zeggen dat ze op het handvat moeten drukken
Even twee keer uiteinde van je stalk indrukken (in P zetten en dan nog een keer).dat heb ik ook, worstel er alleen altijd mee hoe ik de auto het snelst kan opendoen voor mijn bijrijder (als ik zelf al in de auto zat).
- op het slotje drukken (op het scherm) moet namelijk altijd 2x (eerst dicht en dan open).
- op de fob drukken is ook niet persee sneller, dan moet ik eerst de fob opzoeken in de middenconsole en 2x drukken?
Die van mij is door Tesla na afloop van de garantie gerepareerd. Micro switch vervangen volgens mij. Kostte ongeveer 100 euro.Bij defecten aan deurgrepen meldt Tesla vrijwel zeker dat ze vervangen moeten worden. Na de garantie een peperdure aangelegenheid. Maar er zijn inmiddels enkele garagebedrijven die dat soort defecten aan Tesla's prima kunnen herstellen, met de nadruk op HERSTELLEN. Oftewel, die repareren meestal zo'n deurgreep. Voor een (relatieve) vriendenprijs. En, uitzonderingen daargelaten, gaan ze weer jaren mee.
Zouden ze niet geneigd zijn alle airbags meteen maar even mee te nemen?Het enige risico waarvoor de pincode dus geen oplossing biedt, is dat de inbreker wel de auto in kan, en er dan achter komt dat wegrijden niet lukt. Dan ben je alleen je zonnebril kwijt, tenzij de inbreker gefrustreerd is en zich uitleeft.
Ik houd de passive entry liever off. In mijn buurt wemelt het van de key-hackers (tot nu toe met een focus op bmw’s, volvo’s en een arme Leaf).
Kennelijk afhankelijk welk SeC. Ik was bij Amsterdam als ik me goed herinner. Men was absoluut niet te verleiden om ook maar te denken aan repareren...Die van mij is door Tesla na afloop van de garantie gerepareerd. Micro switch vervangen volgens mij. Kostte ongeveer 100 euro.
Raam openen en zeggen dat ze op het handvat moeten drukken
Dat zijn nog die oude van Tanaka in mijn gevalZouden ze niet geneigd zijn alle airbags meteen maar even mee te nemen?
bijrijder kan ook zacht op de deurhandle drukken. Gaat dan ook open.dat heb ik ook, worstel er alleen altijd mee hoe ik de auto het snelst kan opendoen voor mijn bijrijder (als ik zelf al in de auto zat).
- op het slotje drukken (op het scherm) moet namelijk altijd 2x (eerst dicht en dan open).
- op de fob drukken is ook niet persee sneller, dan moet ik eerst de fob opzoeken in de middenconsole en 2x drukken?
Of gewoon keyfobs vervangen door veiligere versies.
PIN gebruiken in een auto. Wat zijn, we, 1989?
Ik vind de PIN een prima toevoeging. Bluetooth-koppeling met een specifieke telefoon zou ook goed kunnen werken, met PIN dan als terugvalmogelijkheid als je telefoon leeg of kwijt is.Ik ga zeker de pin gebruiken. Stel dat je sleutel gestolen wordt dan kunnen ze nog niet wegkomen.
Volgende stap biometrische sensoren?
Dat behoed je niet tegen een relay attack, tenzij je actief iets met je telefoon moet doen om over Bluetooth met de auto te communiceren...Ik vind de PIN een prima toevoeging. Bluetooth-koppeling met een specifieke telefoon zou ook goed kunnen werken, met PIN dan als terugvalmogelijkheid als je telefoon leeg of kwijt is.
Of gewoon keyfobs vervangen door veiligere versies.
PIN gebruiken in een auto. Wat zijn, we, 1989?