Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.24.*

This site may earn commission on affiliate links.
In dit soort extreme gevallen een feedback melding maken door op het auto logo op je scherm ingedrukt te houden en gelijk door te rijden naar tesla

Makkelijkst/snelst is echt gewoon te bellen. Tesla zet remote de logs veilig en maakt intern er een case van. In het verleden ook gedaan, gaat prima, maar ze kunnen niet heel ver de logs veilig stellen, dus feedback aanmaken helpt dan misschien.

Nummer van Tesla kan je gewoon onder het Tesla logo in de auto vinden.

Uiteraard exact tijdstip onthouden helpt ze enorm.
 
Heb deze versie nu ook binnen sinds gisteravond. Alleen vandaag pas even kunnen kijken naar de nieuwe functies. Die 2 repeaters erbij beneden de achterste camera is echt erg handig. Kunt best veel zien op die 2 camera's, nog meer als in je spiegels eigenlijk aangezien ze zo laag zitten en best een breed beeld geven van naast je auto.

Ook eindelijk de velgen kunnen aanpassen van de virtuele auto naar de Aero velgen met Aero cap kit. :D Ondertussen gebruik ik die velgen nu alleen nog als winterset maarja.. Aangezien ik 18" velgen heb kan ik eigenlijk alleen maar die 18" Aero selecteren.
 
Makkelijkst/snelst is echt gewoon te bellen. Tesla zet remote de logs veilig en maakt intern er een case van. In het verleden ook gedaan, gaat prima, maar ze kunnen niet heel ver de logs veilig stellen, dus feedback aanmaken helpt dan misschien.

Nummer van Tesla kan je gewoon onder het Tesla logo in de auto vinden.

Uiteraard exact tijdstip onthouden helpt ze enorm.

Op Twitter komt er meer en meer de vraag en druk op tesla om sneller te anticiperen op meldingen van de feedback gebruik en het frequenter de navigatie data/map te updaten.
 
Eerst km’s gemaakt met 24.6.9 en het is drama!! Veel phantom breaks en op hele stukken weet hij de Max snelheid niet meer :-( dit is een stap terug dus hoop snel op een volgende update

@BlackArrow, vervelend om te horen dat je deze issues ervaart bij deze versie. Mijn ervaring bij deze versie is juist het tegenovergestelde. AP wisselt soepeler van baan en ik heb juist nog geen enkele phantom-brake ervaren, daar waar dit op hetzelfde stuk snelweg (met schaduw van viaducten) bij vorige versies wel het geval was. Toch bijzonder dat er de ervaringen zo verschillen.......
 
Eerst km’s gemaakt met 24.6.9 en het is drama!! Veel phantom breaks en op hele stukken weet hij de Max snelheid niet meer :-( dit is een stap terug dus hoop snel op een volgende update
Zelfde hier. Gisteren op provinciale weg gewoon 2x phantom brake achter elkaar. Liep uiteindelijk nog uit in ruzie met een andere bestuurder die even dacht dat ik op een 80km/h weg even een braketest deed. Voor het eerst in 55.000km echt een gevaarlijke situatie meegemaakt op de installatie dag van 2020.24.6.9
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Snapt iemand hier iets van ? Bug in 2020.24 of zo ?
706C3018-A957-4A69-9572-8A7F9F060F11.jpeg


Er was aan de rechter voorband niks bijzonders te zien. Gewoon op spanning...
En natuurlijk weer terwijl mijn vrouw erin reed. Ik heb zelf nooit zoiets, grrrr
 
Ook eindelijk de velgen kunnen aanpassen van de virtuele auto naar de Aero velgen met Aero cap kit. :D Ondertussen gebruik ik die velgen nu alleen nog als winterset maarja.. Aangezien ik 18" velgen heb kan ik eigenlijk alleen maar die 18" Aero selecteren.
Hier hetzelfde, hij ging wel rebooten na de keuze en had toen 1 rit geen beschikking over Autopilot. Gelukkig werkte de volgende rit alles weer prima.

Ik zie nu ook dat hij die optie synct met de Tesla app waardoor het er daar nu ook goed uit ziet!

Edit; bij mijn vrouw zijn de wielen gestolen in de app o_O
 

Attachments

  • 20200720_171309.jpg
    20200720_171309.jpg
    64.6 KB · Views: 36
Last edited:
Wij rijden met 2020.24. Mijn vrouw had gisteren een rare ervaring. Ze reed op de CC (niet AP dus). Ze zette hem uit vlak voor een rotonde. Toen gebeurde iets geks en verontrustends: Beide iconen voor AP en CC verdwenen van het beeld en de auto probeerde de CC snelheid vast te houden. Mijn vrouw trapte op de rem en die werkte gelukkig normaal. Toen ze de rem losliet versnelde de auto weer. Weer remmen... al remmend de rontonde rond. Toen ze uiteindelijk weer wilde versnellen liet ze uiteraard de rem los maar toen versnelde de auto niet meer. In tegendeel, het stroompedaal deed het niet meer. Pas na een paar keer het stroompedaal intrappen werkte alles ineens weer normaal.
Verontrustende zaken !
Heb je dit probleem nog een keer kunnen reproduceren op dezelfde plek?
 
Snapt iemand hier iets van ? Bug in 2020.24 of zo ?
View attachment 566645

Er was aan de rechter voorband niks bijzonders te zien. Gewoon op spanning...
En natuurlijk weer terwijl mijn vrouw erin reed. Ik heb zelf nooit zoiets, grrrr
alle druk op het linker voorwiel en dan registreert ie ineens een lage bandenspanning rechts.
Die gewichtsverdeling kent ie niet; het lijkt mij duidelijk; jouw echtgenote moet op dieet:)
 
Hier hetzelfde, hij ging wel rebooten na de keuze en had toen 1 rit geen beschikking over Autopilot. Gelukkig werkte de volgende rit alles weer prima.

Ik zie nu ook dat hij die optie synct met de Tesla app waardoor het er daar nu ook goed uit ziet!

Edit; bij mijn vrouw zijn de wielen gestolen in de app o_O

Mooi, een zwevende Tesla, geen wielen meer nodig. :D

Yep, dat resetten doet die omdat de TPMS sensoren dan opnieuw worden ingelezen. Krijg je ook melding van als je klein stukje rijdt dat ze weer herkend zijn. Ziet inderdaad veel beter uit nu in de auto zelf en op de app. ;)
 
Eerst km’s gemaakt met 24.6.9 en het is drama!! Veel phantom breaks en op hele stukken weet hij de Max snelheid niet meer :-( dit is een stap terug dus hoop snel op een volgende update
Ik heb het op de N34 vandaag ook 2x gehad. Op het eerste punt ging dat bij de oude firmware en navigatiekaart ook al mis. Die tweede was nieuw van mij en de wagen ging vol in de regen. Heb altijd mijn voet in de buurt, dus tikte het zo weer bij. Achterligger had er dus niet zo'n last van, maar je schrikt zelf flink. Er was geen enkele reden toe.

Heb je dit probleem nog een keer kunnen reproduceren op dezelfde plek?
Op de N34 gaat het in de buurt bij Gramsbergen altijd mis. Hier was voorheen een 70km zone, maar die is al meer dan een jaar weg en ook op het dashboard blijft er gewoon 100km/u staan.
 
Zelfde hier. Gisteren op provinciale weg gewoon 2x phantom brake achter elkaar. Liep uiteindelijk nog uit in ruzie met een andere bestuurder die even dacht dat ik op een 80km/h weg even een braketest deed. Voor het eerst in 55.000km echt een gevaarlijke situatie meegemaakt op de installatie dag van 2020.24.6.9

Als ik dit lees, zou ik het niet erg vinden om pas weer .28 te installeren en deze .24 over te slaan
 
Die phantom brakes waren in .17 ook meer aanwezig. Zelfs bij zonnig weer terwijl ik dat vroeger alleen in de regen bij viaducten had.
Blijkbaar is het toch niet makkelijk als Elon hoopt.
Ik hou mijn voet maar op het gas voor als het gebeurd, maar je kan ook niet blind stampen.....hij zal het maar een keertje goed zien.
 
Kan me er niet in vinden. Ik rijd op .28.2 sinds een paar dagen en die bevalt prima.

Kan het ook zijn dat de auto zuiniger rijd? Ik rijd dagelijks A2 op de CC/AP meestal verbruik rond de 150kw maar vandaag ineens 137kw zo zuinig heb ik bog nooit gereden...:D
 
Kan me er niet in vinden. Ik rijd op .28.2 sinds een paar dagen en die bevalt prima.

Kan het ook zijn dat de auto zuiniger rijd? Ik rijd dagelijks A2 op de CC/AP meestal verbruik rond de 150kw maar vandaag ineens 137kw zo zuinig heb ik bog nooit gereden...:D
Ik heb ook al gemerkt dat de auto zuiniger is, vooral wanneer je geen autosnelweg neemt en dus in stedelijk gebied rijdt. Zo'n verbruiken heb ik nooit gezien. Of zou het aan het weer liggen, het is rond de 20°C buiten en dus weinig airco/verwarming nodig.