Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt wel alsof er met elke update telkens een paar KM van mijn capaciteit wordt afgesnoept. Mijn 90% was 440 nu 434KM
De wereld van de Tesla updates blijft mij fascineren. Bij de laatste updates er juist elke keer kilometers aan range bij, mijn 90% was 508, na vorige 510 en na .10 update 512km. Zal ongetwijfeld binnenkort weer teruggaan naar het oude niveau.

Heb daarnaast ook niets gemerkt van audio stream problemen. Al luister ik alleen TuneIn radio en Spotify
 
Sinds deze update is de kwaliteit van DAB radio heel slecht, net alsof de stream hapert. Reset van de HW helpt niet. Kan me herinneren dat ik dit jaren terug ook eens had na een update, en de volgende update dat probleem weer oploste.

Ieamand anders dit ook gemerkt bij deze update?
Ja, hier precies hetzelfde. (Model S 2018 100D) En zoals ergens anders gemeld, spotify ook niet meer om aan te horen. Hopen dat de eerst volgende update dit weer in orde maakt.
 
De wereld van de Tesla updates blijft mij fascineren. Bij de laatste updates er juist elke keer kilometers aan range bij, mijn 90% was 508, na vorige 510 en na .10 update 512km. Zal ongetwijfeld binnenkort weer teruggaan naar het oude niveau.

Nou, ik krijg er duidelijk geen range bij met updates ;-)

1675422934459.png
 
  • Funny
Reactions: balblas
Sinds deze update is de kwaliteit van DAB radio heel slecht, net alsof de stream hapert. Reset van de HW helpt niet. Kan me herinneren dat ik dit jaren terug ook eens had na een update, en de volgende update dat probleem weer oploste.

Ieamand anders dit ook gemerkt bij deze update?
Hier niet alleen de Dab maar ook Spotify en telefoon.
 
Ik heb sinds een aantal versies, misschien was het de holiday update, dat mijn microfoon (stembediening) inschakelt bij het instappen. De knop op het stuur doet het daarentegen niet meer.

Klinkt dit voor meer mensen bekend?

(MX100D 2018)
 
Ik heb sinds een aantal versies, misschien was het de holiday update, dat mijn microfoon (stembediening) inschakelt bij het instappen. De knop op het stuur doet het daarentegen niet meer.

Klinkt dit voor meer mensen bekend?

(MX100D 2018)

Heb ik in het verleden binnen de garantie gehad. Is toen vervangen door een ranger.

“ASY, STEERING CONTROL SWITCH HARNESS 1.0 (1013242-00-J)”

“After diagnose on site verified that steering wheel switches are faulty causing malfunction of voice command. Replaced switches and verified proper steering wheel switches function”
 
  • Informative
Reactions: DM231191