Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.32.*

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom komen de spellen die ik uninstall na een software update weer terug? Kan dat niet gewoon onthouden worden? Ja ik weet dat ik het ook gewoon kan laten maar ik heb een dwang neurose hehehehe. Ik speel nooit in de auto, maak dan op zijn minst disney en netflix sneller, die zijn zo traag.
 
Ik kwam er gisteren achter dat ik ineens al mijn favorieten van de navigatie kwijt ben. Meerdere mensen dit met 2023.32.4?
I will check today, got 2023.32.4 this morning.

When you say 'favorieten', are they the locations you frequently navigate to? For example, my wife's office comes up as the first one as the recommended one.

I realized there was a Favorites section that I never bothered looking at. I only set Home and Work and they are still there. Recommended addresses also mapped to what I usually visit, though my wife's office which was on the top is now gone.
 
Last edited:
32.6 lijkt weer wat nerveuzer met de rijstrookoverschrijding te zijn bij mij. Het was een aantal releases weer heerlijk rustig maar nu gaat ie weer af zodra je maar naar een lijntje kijkt bij wijze van spreken.
 
Wordt automatisch aangemaakt zodra je je telefoon als key instelt. Je Tesla account waarmee je ingelogd bent in de Tesla app wordt dan gebruikt.
Voor degenen met een lang in bezit zijnde Tesla is er geen sprake van een on-line-profiel. Maar als je het aanmaakt met de oude ingesteld staat ie natuurlijk meteen goed. Dat is net het probleem als je (net als ik) dat oude profiel door een update ineens kwijt bent. Dan is alles weg (in mijn geval zelfs alle user- ritstanden) en mag je opnieuw beginnen.
 
2023.32.6

Net 1.5 uur gereden naar huis heldere hemel in het donker. Geen regen, al heel de dag niet, schone ramen.

Maar bij crusecontrol de ruitenwissers als een gek heen en weer die je niet uit kan zetten, laagste stand 1 kan wel. Lekker schuren over de droge ruiten. Dus heel de weg de crusecontrol niet kunnen gebruiken.... echt super fijn en realex rijden.... Ik dacht dat het steeds beter zou worden...
 
  • Informative
Reactions: NielsA
2023.32.6

Net 1.5 uur gereden naar huis heldere hemel in het donker. Geen regen, al heel de dag niet, schone ramen.

Maar bij crusecontrol de ruitenwissers als een gek heen en weer die je niet uit kan zetten, laagste stand 1 kan wel. Lekker schuren over de droge ruiten. Dus heel de weg de crusecontrol niet kunnen gebruiken.... echt super fijn en realex rijden.... Ik dacht dat het steeds beter zou worden...
Check op condens in je voorste camera en vooral ook vliegen in dat zwarte gebied of, erger, een sterretje. als het aanhoudt;service afspraak plannen.