Naar mijn mening zijn er 3 verschillende discussies:
het topic privacy: Een camera die via onboard processing doet om als een binaire sensor te fungeren die true or false geeft op “eyes on the road” is niet anders dan een sensor die kijkt of er iemand op de stoel zit. De vraag is echter “hoe is het geïmplementeerd”. Dit lijkt me een aparte discussie voor buiten dit topic.
De verantwoordelijkheidskwestie: is het aan Tesla om zulke mechanismen af te dwingen? Mijn wasmachine start ook niet als het te vol zit of de deur niet toe is, en dat zijn de grenzen waarbinnen mijn wasmachine geacht wordt te functioneren. (Dit is gewoon mijn gedacht over de hele kwestie). Opnieuw een discussie voor buiten dit topic.
De finetuning / gevoeligheid: triggert het nieuwe systeem te snel / functioneert het ondermaats. Enkel dit lijkt me een discussie die hier thuis hoort.
Ben het wat beu om in een software update topic ellenlange welles nietes berichten te moeten doornemen om hopelijk wat relevante posts te lezen.
(End rant)
het topic privacy: Een camera die via onboard processing doet om als een binaire sensor te fungeren die true or false geeft op “eyes on the road” is niet anders dan een sensor die kijkt of er iemand op de stoel zit. De vraag is echter “hoe is het geïmplementeerd”. Dit lijkt me een aparte discussie voor buiten dit topic.
De verantwoordelijkheidskwestie: is het aan Tesla om zulke mechanismen af te dwingen? Mijn wasmachine start ook niet als het te vol zit of de deur niet toe is, en dat zijn de grenzen waarbinnen mijn wasmachine geacht wordt te functioneren. (Dit is gewoon mijn gedacht over de hele kwestie). Opnieuw een discussie voor buiten dit topic.
De finetuning / gevoeligheid: triggert het nieuwe systeem te snel / functioneert het ondermaats. Enkel dit lijkt me een discussie die hier thuis hoort.
Ben het wat beu om in een software update topic ellenlange welles nietes berichten te moeten doornemen om hopelijk wat relevante posts te lezen.
(End rant)
Last edited: