Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.8.*

This site may earn commission on affiliate links.
Wanneer vertrek je naar de Mar Menor?

Wij vertrekken 31 maart om 2 april aan te komen. Voorlopig is de planning om 2 maanden te blijven.

Bij ons was iemand van het dak gevallen, oplevering ergens in mei?
PS de werknemer zou er weer helemaal bovenop komen, rest is bijzaak

Minder goed nieuws, vooral dan voor de ongelukkige. de rest is inderdaad bijzaak.
 
Screenshot 2024-03-20 at 10.29.41.png


In dat geval zijn ze in te schakelen door:
- in voertuiginstellingen --> Verlichting --> Adaptief grootlicht

Vind je dat niet terug, en je hebt de nodige resets gedaan (ik doe steeds een reset door de taal te veranderen op te starten en dan terug te plaatsen), zou ik het eens aan een SeC vragen.
 
Vind je dat niet terug, en je hebt de nodige resets gedaan (ik doe steeds een reset door de taal te veranderen op te starten en dan terug te plaatsen), zou ik het eens aan een SeC vragen.
Zou het kunnen zijn dat ze voorlopig alleen nog op de 3/Y werken?

Edit 1: op notateslaapp.com staat dat het op de X en S ook zouden moeten werken. Staan ze bij jou wel in de officiële releasenotes, @Bart44?
Edit 2: nee dus. Staan ze bij de 3/Y wel in de officiële release notes? Ik hoor nog bij de wachtenden, dus kan niet zelf even kijken.
 
Last edited:
Zou het kunnen zijn dat ze voorlopig alleen nog op de 3/Y werken?

Edit 1: op notateslaapp.com staat dat het op de X en S ook zouden moeten werken. Staan ze bij jou wel in de officiële releasenotes, @Bart44?
Edit 2: nee dus. Staan ze bij de 3/Y wel in de officiële release notes? Ik hoor nog bij de wachtenden, dus kan niet zelf even kijken.
Klopt.. ik heb even aan de SeC gevraagd..

Enige wat ik kan bedenken dat het komt door de regional settings. Heb ik nl op Engels staan. Of ik heb toch niet de juiste koplampen. We'll.see...
 
  • Like
Reactions: PriOkkie
Net even getest: werkt de One time charge limit alleen vanuit de auto? Op mijn Android zie ik de nieuwe optie niet als ik de charge limit aanpas.

Moesten we nu al eens weten met welk type Tesla je rijdt, het zou voor iedereen al heel wat makkelijker zijn om een antwoord te verzinnen.
Een ideale manier om je voertuig kenbaar te maken is je handtekening (zie hieronder) aan te vullen met de juiste informatie...
 
  • Like
Reactions: Maarten
Net even getest: werkt de One time charge limit alleen vanuit de auto? Op mijn Android zie ik de nieuwe optie niet als ik de charge limit aanpas.
Ik zie het inderdaad alleen in de auto zelf, wat jammer is want daar stel ik eigenlijk nooit de gewenste SoC in, dat doe ik altijd via mijn iPhone gezeten op de bank of de tuin. Komt vast in een volgende app update.
 
Sinds de 2024.8.4 update op onze Model S (HW4) splitst er steeds een spook-voertuig af van een voorbijstekende wagen. Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op de Service Request en een soft reset helpt niet. Is een herkalibratie van de camera's aan te raden? Of toch maar geduld hebben tot een volgende update...

 
Sinds de 2024.8.4 update op onze Model S (HW4) splitst er steeds een spook-voertuig af van een voorbijstekende wagen. Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op de Service Request en een soft reset helpt niet. Is een herkalibratie van de camera's aan te raden? Of toch maar geduld hebben tot een volgende update...

De uitrol is gestopt, dus er zijn duidelijk issues met deze build.
 
  • Like
Reactions: OttoR