Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.8.*

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand de laatste software versies nog last van hetvolgende: Ik steek mijn pinker uit naar rechts en ik draai in in een straat met geparkeerde wagens aan de rechterkant. Als ik wat gas bijgeef terwijl mijn pinker nog uitzit, denkt de software altijd dat ik op die geparkeerde auto's ga inrijden...
 
  • Like
Reactions: SH-drivery
Sinds de 2024.8.4 update op onze Model S (HW4) splitst er steeds een spook-voertuig af van een voorbijstekende wagen. Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op de Service Request en een soft reset helpt niet. Is een herkalibratie van de camera's aan te raden? Of toch maar geduld hebben tot een volgende update...


Model S met HW 4 en zit ook op 2024.8.4 maar heb dit issue nog niet gehad.
 
Ik steek mijn pinker uit naar rechts en ik draai in in een straat met geparkeerde wagens aan de rechterkant. Als ik wat gas bijgeef terwijl mijn pinker nog uitzit, denkt de software altijd dat ik op die geparkeerde auto's ga inrijden...
Zoiets maar dan naar rechts? 😂


Scherm­afbeelding 2024-03-27 om 09.05.31.png
 
Heb je je updates niet op geavanceerd staan?

Mijn updates staan al bijna 3 jaar op geavanceerd 😉, maar NoICE staat nu eenmaal altijd achteraan in de rij. Aan de ene kant vervelend als er eens iets interessant tussen zit, aan de andere kant,... zijn de meeste bugs er reeds uit tegen dat NoICE de update krijgt aangeboden.
Als NoICE thuis is, dan is hij ook steeds verbonden met WiFi. Dus daar kan het ook al niet aan liggen...
 
Last edited:
Sinds de 2024.8.4 update op onze Model S (HW4) splitst er steeds een spook-voertuig af van een voorbijstekende wagen. Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op de Service Request en een soft reset helpt niet. Is een herkalibratie van de camera's aan te raden? Of toch maar geduld hebben tot een volgende update...

Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Spookauto's rechts van me bij elke oprit op de snelweg. Uiteindelijk is alle camerabekabeling vervangen en dat heeft het opgelost.
 
Heeft iemand de laatste software versies nog last van hetvolgende: Ik steek mijn pinker uit naar rechts en ik draai in in een straat met geparkeerde wagens aan de rechterkant. Als ik wat gas bijgeef terwijl mijn pinker nog uitzit, denkt de software altijd dat ik op die geparkeerde auto's ga inrijden...
ik zit nog op 2024.2.7 en heb hier op 2 tal specifieke plaatsen ook last van. waar wagens kort na een bocht geparkeerd staan.
 
  • Like
Reactions: Dhene
Ondertussen is er een versie 2024.8.7.
NoICE staat nog op 2024.2.7 en is wachtende op de Matrix lichten voor hij vertrekt naar het zuiden. De tijd wordt kort... 📣 EEEEElonnnn 📣
Krijg ik die nu ook?

Overigens zie ik nergens de optie om eenmalig het opladen op 100% te zetten. Ook niet na reset. Toch wel fijne feature lijkt me.

M3LR 2021 alweer, nog een jaar.
 
Overigens zie ik nergens de optie om eenmalig het opladen op 100% te zetten. Ook niet na reset. Toch wel fijne feature lijkt me.
Als je in de auto het laadlimiet boven de 80% zet, krijg je een pop-up met de vraag of je dit permanent wil instellen of eenmalig. Vervolgens tik je op eenmalig en gaat hij na het laden weer terug naar waar hij daarvoor op stond.
 
Heeft iemand de laatste software versies nog last van hetvolgende: Ik steek mijn pinker uit naar rechts en ik draai in in een straat met geparkeerde wagens aan de rechterkant. Als ik wat gas bijgeef terwijl mijn pinker nog uitzit, denkt de software altijd dat ik op die geparkeerde auto's ga inrijden..

Heeft iemand de laatste software versies nog last van hetvolgende: Ik steek mijn pinker uit naar rechts en ik draai in in een straat met geparkeerde wagens aan de rechterkant. Als ik wat gas bijgeef terwijl mijn pinker nog uitzit, denkt de software altijd dat ik op die geparkeerde auto's ga inrijden...
+1
 
Krijg je die update niet in het buitenland dan?

Toch wel hoor, dat is zeker niet het probleem. In het verleden nog probleemloos geupdate in het buitenland.
Maar, iets zegt me dat je Murphy niet moet uitdagen met een update die altijd kan mislukken(ook al zegt men hier van niet 🥸 ).

Ook had ik de "Danger zones" (die waarschijnlijk de flitsplaatsen in Frankrijk zijn) graag in mijn navigatie gehad voor vertrek.
 
  • Like
Reactions: ToemkeWTM