Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Even terzijde, maar als je Apple Watch unlocked is (en dat is ie vaak als ie rond je pols hangt, en je sindsdien je iPhone unlocked hebt) dan hoef je niet je iPhone nog eens te inlokken na een commando.

Ik vraag me eerder af of het niet mogelijk is om bij de Model X op basis van de achteruitrijcamera en bereik van sleutel de kofferklep automatisch te laten openen als je met je been onder de bumper wuift, net zoals bij andere merken. Handenvrij je koffer openen is handiger dan met een app, als je al een sleutel op zak hebt.
 
Vandaag even getest met de 2018.10.4 het wisselen van rijstrook op de snelweg gaat een stuk soepeler. Wat me ook vandaag opviel rijdend op de N371 vanaf Assen naar Drachten is dat hij door de plaatsen heen waar geen belijning was hij gewoon keurig doorreed..!
Ook het nieuwe verkeersplein bij Joure (is toch best een zooitje nu) deed hij gewoon feilloos! Dus heel netjes!
 
172BF315-6B3F-4350-84B3-C3C74C97C5E8.png
de 10.4 versie wordt nu grootschaliger gepushed. Er zijn blijkbaar wat zorgen aangaande de 2018.6.1-versie. Op TeslaFi is te zien dat alleen auto’s met die versie rap een update krijgen door 2018.10.4.
 
Last edited:
Even terzijde, maar als je Apple Watch unlocked is (en dat is ie vaak als ie rond je pols hangt, en je sindsdien je iPhone unlocked hebt) dan hoef je niet je iPhone nog eens te inlokken na een commando.

Ik vraag me eerder af of het niet mogelijk is om bij de Model X op basis van de achteruitrijcamera en bereik van sleutel de kofferklep automatisch te laten openen als je met je been onder de bumper wuift, net zoals bij andere merken. Handenvrij je koffer openen is handiger dan met een app, als je al een sleutel op zak hebt.
Welke app gebruik je voor apple watch? Sinds ik geen officiële vind van Tesla inc zelf
 
Het kan zijn dat het verbeelding is, maar ik lees dat veel mensen significante verbeteringen bij 10.4 in de AP zien....

Vooralsnog uitrol alleen bij 2.0 en 2.5 en met name bij 6.1 gebruikers.

Absoluut! Dat is duidelijk merkbaar!

Op wegen waar nagenoeg geen belijning was deed ie het gewoon erg goed! Ook bij relatief scherpe bochten ging het veel beter. Ook heb ik het idee dat je auto’s verder vooruit kunt zien in je display en ook het idee dat hij een auto voor je beter ‘tracked’ en hem volgt ook als de belijning slecht is!

Ook rijbaan wisselen op de snelweg gaat veel beter en voelt veel zekerder.
 
Mooi. Die van mij is nu aan het downloaden. Hele avond gebeurde er niks. Ben naar de auto gelopen, wakker gemaakt. Always connected aangezet en energy saving uit. Ben binnen en ik zie binnen een paar minuten dat hij met 5mbit begint te downloaden. Verwacht de notificatie binnen 15 minuten.

Screenshot_20180315-214939.jpg

Edit: Update gestart!
 
Last edited:
  • Love
Reactions: nico180
2018.10.4 vanochtend geïnstalleerd. 35 km mee gereden. Valt mij op dat met AP2.0 het van rijweg wisselen nu veel beter gaat - veel geleidelijker.Auro neemt ook meer tijd ipv ineens opzij te schieten. Zo ongeveer zoals ik dat zelf zou doen. Ook het remmend reageren op verkeer voor me gaat een stuk beter - niet meer zo abrupt dat mede passagiers vragen of de ASP uit kan. Staat niets over in de release-notes - maar blij mee.