Hans Noordsij
Well-Known Member
Klopt, maar ik vind dat de tegendruk van het stuurwiel hierop minder is. De dingdong vind ik dan hinderlijker dan dat AP effectief uit valt.
Vanwege die ding dong zet ik hem dus zelf maar even uit.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, maar ik vind dat de tegendruk van het stuurwiel hierop minder is. De dingdong vind ik dan hinderlijker dan dat AP effectief uit valt.
Vanwege die ding dong zet ik hem dus zelf maar even uit.
Maar als je hem zelf uitzet...hoor je toch nog steeds "ding dong"
Ik denk dat die neiging er al eerder in zat. Ik heb 2017.34. 2448.Wat mij gisterenavond op de autoroute opviel was dat AP1 nu weer de neiging heeft om naar rechts te duiken bij afritten. Ik zit op 2017.40 volgens mij.
Doen die lui bij Tesla niet aan regression tests?
Staat ie niet gewoon uit?Bij mijn X gaat de deur niet meer automatisch open als ik in de buurt kom... Morgen even bellen.
Ik heb vandaag nochthans weer opmerkingen gehad van een motorrijder dat ik,, euuh AP2 ..niet uiterst links reed op E19 richting BXL... Kort lontje sommigenWellicht niet helemaal het juiste draadje hiervoor maar ik post hem toch.......
Ik rij dagelijks de A16 wat bepaald geen biljartlaken is en dus AP2 redelijk nerveus en zoekend is tussen de lijnen.
Afgelopen week 2 keer naar Zaventem gereden. En ondanks dat de Belgische snelwegen toch over het algemeen een stuk slechter zijn dan die in Nederland deed de MX het voorbeeldig op AP2.
Ring Antwerpen strak en zonder rare bewegingen. Wel alles op linkerbaan. Wat in mijn optiek het verschil maakt is de dikke witte lijn aan de uitzijde van de weg.
Hetzelfde op de E19 tussen Antwerpen en Brussel. Als motorrijder probeer ik altijd uiterst links te rijden van de baan met druk verkeer. Zodoende kunnen motorrijders tussen de rijbanen doorrijden. Als ik in Nederland de AP inschakel geeft de auto vaak een behoorlijke ruk naar rechts. In België blijft de Tesla prima aan de linkerzijde van de baan..........
Je moet ze ook niet zo opjagen bij het stoplicht heIk heb vandaag nochthans weer opmerkingen gehad van een motorrijder dat ik,, euuh AP2 ..niet uiterst links reed op E19 richting BXL... Kort lontje sommigen
Ik heb vandaag nochthans weer opmerkingen gehad van een motorrijder dat ik,, euuh AP2 ..niet uiterst links reed op E19 richting BXL... Kort lontje sommigen
Ik probeer zelf altijd uiterst links te rijden zodat motors vlot kunnen passerenBen ook motorrijder maar besef goed genoeg dat automobilisten die links houden op het linkervak een gunst is, geen verplichting. Ik ga bij een motorrijder die komt te klagen nu niet opzettelijk rechts rijden.
Ik juist niet. Als het file rijden is prima. Maar er zijn veel gekken bij die bij snelheden op de snelweg boven de 80 km/u alsnog vinden dat ze er tussendoor moeten.Ik probeer zelf altijd uiterst links te rijden zodat motors vlot kunnen passeren
3 dagen "oude" X100D 2017.42.1 94435ee, net bericht van mijn echtgenote die momenteel midden Frankrijk onderweg is om mij te repatriëren na een ongevalletje (geheel OT, I know) ;-)
AP2 houdt bij het passeren van een vrachtwagen plots in (remt dus flink af) zonder dat er enige aanleiding tot is