Nee, die mensen krijgen gewoon die auto en rijden ermee. Dat ze er geen diesel in moeten doen, tot zover gaat nog. Maar net zoals vele Tesla-rijders is het hele A-B gebeuren voor de meesten onbekend.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank je, daar ben ik inmiddels ook al aanwezig
Uitgelezen met ScanmyTesla. Ik denk inmiddels echt dat mijn batterij stuk is, ik wilde kijken of de BMS te resetten was door hem helemaal vol te laden en leeg te rijden, dus heb ik hem donderdag met 11kW op de zaak tot 100% gelden (wilde niet verder dan 99%) en gisteren tot precies 0% en 0 km leeg gereden. Dat was 190,4 km en 40,8 kW uit mijn 60kW batterij. Dat zou een degradatie van 32 % zijn? Bij uitlezen zijn echter geen echt 100% kapotte cellen te zien. Onbalans is niet extreem als de batterij niet belast wordt, alleen onder wat zwaardere belasting lopen de verschillen flink op. Geen idee wat Tesla daar van vindt. Hij staat nu nog een keer tot 100% te laden, thuis, met 4kW, dus dat duurt vandaag ook nog de hele dag..
Mag er wel een beetje van uitgaan dat iemand die in een Tesla taxi rijdt weet hoe het werkt.
Ik lees nu dit draadje pas bij.Rijdt nu een Witte 3, maar vragen kan altijd aan @robertvg
Heb je al eens, ik zeg maar wat, een service geboekt via de app?
deze: ze doen wat je vraagt toch : voor op afstand uitlezen hoef je niet langs te komen. Scheelt weer dik 2 uur vanuit almeloDank je wel Robert. Mijne heeft nu 135K op de teller. Ik heb een afspraak gemaakt met het verzoek hem op afstand uit te lezen.
ik heb een PM gestuurd opdat je misschien toch een beetje lekker kunt slapen.excuses voor de vervuiling.
Afgelopen zondag supercharger dordrecht. Lekker druk en lekker stalls sharen.
Hopelijk is V3 er snel...
Afhankelijk van hoeveel je er neer zet natuurlijk, niet echt anders dan met de oude V2.Ik ben bang dat we nog wel even moeten voor een grote uitrol van de V3 in NL. Aangezien de netbeheerders nu al problemen hebben met congestie op het net. Ik begeleid met enige regelmaat nieuwe aansluitingen voor teruglevering van zonnestroom. Dit duurt allemaal zo lang dat projecten on hold gaan voor een jaar of meer.
Wat voor aansluiting zou een V3 eigenlijk nodig hebben?
Voorheen zag ik niet het bedrag van de huidige sessie op mijn scherm, wellicht omdat ik gratis superchargen had.
Nu zie ik het bedrag wel maar ik kan niet zien of het bedrag richting lease gaat.
Weet iemand waar ik die vraag kan stellen bij Tesla?