Ik denk ook dat de (meeste) SuC's in Nederland zijn aangesloten op een 1750kVA-aansluiting, dezelfde aanname.
Maar dat het laden bij 17 auto's dan sowieso beperkt zou zijn tot 100kW klopt natuurlijk niet. Als 8 auto's laden met 35kW, dan is er nog 1470kW beschikbaar voor de overige 9 auto's, dat is gemiddeld 163kW. Van die 9 auto's zullen er ook zijn die al teruggeregeld worden, dus een SuC met 17 auto's zal nog geen laadbeperkingen geven op een 1750kVA-aansluiting.
Dat wordt anders als er 32 stalls zijn op een 1750kVA-aansluiting. Als daar 32 auto's staan te laden waarvan 16 op het laagste laadvermogen gemiddeld 25kW (een aantal zal boven 80% geladen zijn) nemen, dan is er voor de andere 16 auto's nog gemiddeld 84kW per auto beschikbaar. Ook daarvan zullen er al een aantal teruggeregeld zijn dus het werkelijk maximum laadvermogen in zo'n situatie zal in de buurt van 100kW zitten.