You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ondertussen quasi klaar. 20 Laadpalen zijn geïnstalleerd. Heb ik het goed voor dat je hier met een oude MS niet kan laden ? Zo te zien allemaal slechts één kabel.Fijne locatie in Frankrijk welke erbij komt in Neuville-en-Ferrain. Tussen Kortrijk en Lille in en 20x 250kw. Perfecte tussenstop naar Parijs.
Tegenwoordig wordt voornamelijk alleen nog CCS uitgerold. Met andere woorden voer een CCS upgrade uit en je kan gewoon mee met de tijd.Ondertussen quasi klaar. 20 Laadpalen zijn geïnstalleerd. Heb ik het goed voor dat je hier met een oude MS niet kan laden ? Zo te zien allemaal slechts één kabel.
Recente foto? Volgens mijn boordcomputer zijn er nu 19 van de 24 stalls vrij beschikbaar.SuC Bunnik. Zoek de Tesla...
Lijkt me verklaarbaar als de IEC's de laadplekken bezetten toch?Recente foto? Volgens mijn boordcomputer zijn er nu 19 van de 24 stalls vrij beschikbaar.
Aha, dat had ik niet door. Ik dacht dat het allemaal niet-Tesla EVs waren die aan het laden waren. Daar is meer om te doen tegenwoordig dan om ICE-ing.Lijkt me verklaarbaar als de IEC's de laadplekken bezetten toch?
Er stond trouwens ook een Model 3 een stall te bezetten zonder te laden. Dat begrijp ik dan al helemaal niet...
Bij dit soort ICE locaties hadden ze allang automatische klaphekjes moeten plaatsen. Welke je kan bedienen vanuit de auto. Nu blijf ik erbij dat de locatie van een SuC soms ook dom is gekozen. In Frankrijk zien je bij veel SuC’s ook ICE problemen als de SuC vooraan de ingang van een hotel is geplaatst. Staat de SuC verder weg van de ingang is ICEing bijna nooit een probleem.Ik weet een goeie oplossing: spits paaltje van een metertje of 2 dat omhoog komt zodra er een auto langer dan 5 minuten staat zonder aan de kabel te hangen..
Eens. Goed in de gaten houden of er problemen zijn, en zo ja, ingrijpen. Tesla moet zich realiseren dat gegarandeerd kunnen laden op een vooraf bepaalde locatie nu nog steeds noodzakelijk is.Bij dit soort ICE locaties hadden ze allang automatische klaphekjes moeten plaatsen. Welke je kan bedienen vanuit de auto. Nu blijf ik erbij dat de locatie van een SuC soms ook dom is gekozen. In Frankrijk zien je bij veel SuC’s ook ICE problemen als de SuC vooraan de ingang van een hotel is geplaatst. Staat de SuC verder weg van de ingang is ICEing bijna nooit een probleem.
Dit helpt enkel om ICE-ing te beperken, niet om niet-Tesla-EV’s correct te laten parkeren.Merkwaardig, op deze SUC kom ik regelmatig, nog nooit eerder gezien.
Hoop problemen kunnen voorkomen worden door de chargers op afstand van de ingang te plaatsen.
Nu staan ze op de beste parkeerplekken voor de ingang. Achter het hotel is een zee aan parkeerplekken die nooit gebruikt worden.
Maar hoe weet Tesla dat een niet-Tesla niet correct geparkeerd staat?Dit helpt enkel om ICE-ing te beperken, niet om niet-Tesla-EV’s correct te laten parkeren.
Enige wat daar helpt is Tesla een bericht laten sturen met een verwittiging dat ze uit de app zullen gegooid worden.
Als je ze belt om het te laten weten. Type wagen verraadt dat hij niet juist kan staan en de bezetting kunnen ze ook zien en dus zien dat door de twee plaatsen die hij inneemt er geen plaats meer is iemand niet kan laden.Maar hoe weet Tesla dat een niet-Tesla niet correct geparkeerd staat?