Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
We waren de enige in Illertissen. En de accu was warm en leeg. Maar dan gaat dat laden ook echt wel ongelooflijk snel 😁 signal-2022-05-19-12-32-13-823.jpg
 
Ik weet een goeie oplossing: spits paaltje van een metertje of 2 dat omhoog komt zodra er een auto langer dan 5 minuten staat zonder aan de kabel te hangen..
Bij dit soort ICE locaties hadden ze allang automatische klaphekjes moeten plaatsen. Welke je kan bedienen vanuit de auto. Nu blijf ik erbij dat de locatie van een SuC soms ook dom is gekozen. In Frankrijk zien je bij veel SuC’s ook ICE problemen als de SuC vooraan de ingang van een hotel is geplaatst. Staat de SuC verder weg van de ingang is ICEing bijna nooit een probleem.
 
Bij dit soort ICE locaties hadden ze allang automatische klaphekjes moeten plaatsen. Welke je kan bedienen vanuit de auto. Nu blijf ik erbij dat de locatie van een SuC soms ook dom is gekozen. In Frankrijk zien je bij veel SuC’s ook ICE problemen als de SuC vooraan de ingang van een hotel is geplaatst. Staat de SuC verder weg van de ingang is ICEing bijna nooit een probleem.
Eens. Goed in de gaten houden of er problemen zijn, en zo ja, ingrijpen. Tesla moet zich realiseren dat gegarandeerd kunnen laden op een vooraf bepaalde locatie nu nog steeds noodzakelijk is.
 
Merkwaardig, op deze SUC kom ik regelmatig, nog nooit eerder gezien.
Hoop problemen kunnen voorkomen worden door de chargers op afstand van de ingang te plaatsen.
Nu staan ze op de beste parkeerplekken voor de ingang. Achter het hotel is een zee aan parkeerplekken die nooit gebruikt worden.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Merkwaardig, op deze SUC kom ik regelmatig, nog nooit eerder gezien.
Hoop problemen kunnen voorkomen worden door de chargers op afstand van de ingang te plaatsen.
Nu staan ze op de beste parkeerplekken voor de ingang. Achter het hotel is een zee aan parkeerplekken die nooit gebruikt worden.
Dit helpt enkel om ICE-ing te beperken, niet om niet-Tesla-EV’s correct te laten parkeren.
Enige wat daar helpt is Tesla een bericht laten sturen met een verwittiging dat ze uit de app zullen gegooid worden.