Bij mij, Model X 6S, ook binnen 4 maanden wat kapot, kan gebeuren, nog niks om van te janken.
Stoel derde zitrij gaat niet meer omhoog.
Gebeld, afspraak om auto te brengen en krijg ook direct vervanging aangeboden. Top.
Op de dag zelf: kom bij SeC aan en direct bij inchecken zonder te kijken (nou ja, tenminste, ze controleren of ik ze niet voor de gek gehouden had en dat de stoel toch nog omhoog kon): oh dat, dat wordt bestellen 4-6 weken, of wacht even, nee het wordt toch 8 weken. Bijna net zolang als een nieuwe auto bestellen. Janken of toch maar blijven lachen?
Kennelijk een bekend probleem. Voor niks naar SeC op en neer. Had eig ook al aan de telefoon gekund denk ik dan. Janken of toch maar blijven lachen?
Dan het probleem. Een stoel van de derde zitrij kan niet meer omhoog. Samen met de frunk is dit de enige niet geautomatiseerde bediening in de Tesla. Gewoon handmatig stoel inklappen en uitklappen. Bij welke auto moet dat nog tegenwoordig? Nee wacht, hebben de Tesla designers gedacht, we kunnen wel de vergrendeling automatiseren ..... lekker handig toch zo'n knopje. En als het kapot gaat, moet kennelijk de hele stoel vervangen worden. Janken of toch maar blijven lachen?
Uiterst vriendelijk staf, dus bleef uiteindelijk toch maar lachen - ook deels uit ongeloof.
(overigens als dit buiten de garantie gebeurt, wordt het Janken in hoofdletters, vrees ik)