Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
*Middenconsole scherm wou niet starten deze ochtend
* Camera-icoontje geeft nu al voor de derde keer via een x-je aan dat ik niet kan opnemen, hoewel voordien geen probleem
* Raam chauffeur heeft soms z'n eigen willetje
* Bij regen krijgt achterbank een douche wanneer de achterdeuren geopend worden
* Voorste deuren gaan minder goed open dan vroeger hoewel er reeds aan gewerkt is. Sensoren té delicaat afgesteld? De deuren gaan maar 20cm open zelfs indien geen obstakel.
* Spotify open ik al bijna niet meer wegens compleet rampzalig
* Mails naar SeC blijven onbeantwoord. En mijn belkrediet is op :D:D:D

Versie 2018.42.3... #kanbeter
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Ik ben zojuist door SeC Tilburg gebeld over mijn "gele lijnen" aan de randen van het scherm.

Allereerst het goede nieuws:
- Ik krijg een nieuw scherm, onder garantie (maar dat was al medegedeeld toen ik het meldde een tijd terug).
- Als het scherm niet meer responsive is (echt stuk dus), hebben ze wel een voorraad vervangende schermen. Maar: geen garantie dat daar de verkleuring niet optreed (maar dat boeit me dan op dat moment niet zo).

En dan nu het minder goede nieuws:
- "Tel er maar niet op, dat de nieuwe schermen er voor de zomer van 2019 zijn".

Iets meer technisch (maar geen idee in hoeverre de persoon er zelf ook over gebriefed is en daadwerkelijk de kennis en info heeft): het worden nieuwe type schermen. Dus in ieder geval een ander type lijm. Benieuwd of er al meer mensen door Tesla geinformeerd zijn over de schermen..
 
Een bijzonder onlogisch dingetje (in mijn optiek). Het knopje om de achterklep dicht te doen zit aan de rechterkant. Ik parkeer regelmatig de auto met de kont tegen een muurtje, hek, ... Als je dan de klep dicht wil doen, dan kun je er bijna niet bij. Was het niet logischer geweest om dat knopje aan de linkerkant te plaatsen? Sleutel werkt ook goed, maar is niet voor niets een janktopic :)
 
Een bijzonder onlogisch dingetje (in mijn optiek). Het knopje om de achterklep dicht te doen zit aan de rechterkant. Ik parkeer regelmatig de auto met de kont tegen een muurtje, hek, ... Als je dan de klep dicht wil doen, dan kun je er bijna niet bij. Was het niet logischer geweest om dat knopje aan de linkerkant te plaatsen? Sleutel werkt ook goed, maar is niet voor niets een janktopic :)
Janken om het janken is dit. Kom op zeg. 2x klikken op die sleutel is toch makkelijk zat om het op te lossen?

En als je de auto naast een kort muurtje aan de linkerkant parkeert kan je er weer niet bij als het knopje aan de linkerkant zit... zo blijven we bezig!
 
  • Like
Reactions: job-lek
Janken om het janken is dit. Kom op zeg. 2x klikken op die sleutel is toch makkelijk zat om het op te lossen?

En als je de auto naast een kort muurtje aan de linkerkant parkeert kan je er weer niet bij als het knopje aan de linkerkant zit... zo blijven we bezig!
Ja, dat doe je natuurlijk niet.
Dan kan je niet uit je auto.
;):)

Tenzij je Summon gebruikt, maar die houdt niet van heel dicht langs muurtjes
 
C43B08FE-328C-4D60-A96D-D3BC7267FB7A.jpeg
Duh...

Opties staat ingesteld maar dat is blijkbaar alleen om fora in leven te houden.:mad:
 
Precies, ik ken het menu.
Summon wil het alleen doen als je nog normaal in en uit kunt stappen, ook wanneer deze op zijn krapst in ingesteld.
Als je zelf niet meer normaal kunt instappen dan weigert Summon en is dus zinloos.

Wat gek. Ik heb een filmpje op YouTube gezien waar summon net ca 2cm aan iedere kant inrijdt. Hele doel van summon is juist dat waar je niet de deur open kan doen, toch kan parkeren.

 
  • Like
Reactions: Geendiesel
Wat gek. Ik heb een filmpje op YouTube gezien waar summon net ca 2cm aan iedere kant inrijdt. Hele doel van summon is juist dat waar je niet de deur open kan doen, toch kan parkeren.

Dit gaat je hier niet lukken. Dit is summon via de keyfob die instant reageert. In NL werkt het via het internet en stopt summon als het al vroeg om de latency te compenseren.
 
  • Helpful
Reactions: Geendiesel