Ik dacht dat bij vervanging van de MCU het scherm ook vervangen werd. Bij mijn S wel destijds.Serieus? We hebben het hier over een software probleem. Dan ga je toch niet het fysieke scherm vervangen?
Edit: Jan en alleman was me voor
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat bij vervanging van de MCU het scherm ook vervangen werd. Bij mijn S wel destijds.Serieus? We hebben het hier over een software probleem. Dan ga je toch niet het fysieke scherm vervangen?
Edit: Jan en alleman was me voor
Weet iemand of er een probleem is met de richtingaanwijzer van recent afgeleverde Tesla’s? Ik kom tegenwoordig veel nieuwe Tesla’s op de weg tegen waarvan de richtingaanwijzer niet werkt. Mocht er geen probleem mee zijn, dan is het wellicht een hightech feature die de berijder niet snapt (vermoedelijk hiervoor een Audi of Skoda gehad). Misschien een aandachtspuntje bij de uitleg zodra de auto wordt afgeleverd.
Ik denk dat het probleem bij de bestuurder ligt.
Friso,
op korte stukjes met range mode rijden.
Dan word de batterij niet verwarmd en het verbruik daalt.
Weet iemand hoe je dat automatisch verhogen op basis van locatie uit kan zetten?
Nogal onhandig.
Staat een kruisje naast, daar moet je op klikken en dan haalt ie de locatie weg
De auto staat nu voor de 3de week bij het SeC.
Wat is er tot nu toe gedaan:
- MCU
- LTE unit
- Kalibreren camera's en radar
- Uitlijnen onderstel
- Stabiliteit onderstel
- Vervangen achtercamera
- Aandrijfassen voor (wanneer en upgrade assen zijn nog eens.)
- Motoren uitgelijnd.
- schokdempers luchtvering voor vervangen
- Hemelbekleding opnieuw vastgezet
- Nieuwe voorruit ivm windgeruis. Blijkt alleen te laag geplaatst.
- Summon softwarematig toegang geven tot de aandrijving
- Schokkend rijden verholpen
Overigens is het bovenstaande al minimaal één keer eerder gedaan...
Nog te doen:
- Nieuwe voorruit
- Bonken achterwiel ophanging
Kun je niet aan de slag met het conformiteitsvereiste?Deze morgen een een mailtje gedaan aan Sales.
Betreft inruil van mijn MX75D 9-2018 met 11.130km op een gebruikte MS P100D van 2017 met 52.000 km.
Nieuwprijs van mijn hoop ellende was 114.000 euries. Krijg maar liefst 72.800 euro terug
Kleine 41.000 euro afschrijving op 7 maanden.en dan dus 3,68 euro per km kosten.(ex stroom uiteraard)
Vind het nog reuze meevallen
Heb al veel meegemaakt qua afschrijvingen maar dit slaat alles.
Deze morgen een een mailtje gedaan aan Sales.
Betreft inruil van mijn MX75D 9-2018 met 11.130km op een gebruikte MS P100D van 2017 met 52.000 km.
Nieuwprijs van mijn hoop ellende was 114.000 euries. Krijg maar liefst 72.800 euro terug
Kleine 41.000 euro afschrijving op 7 maanden.en dan dus 3,68 euro per km kosten.(ex stroom uiteraard)
Vind het nog reuze meevallen
Heb al veel meegemaakt qua afschrijvingen maar dit slaat alles.
In Amerika zijn er al mensen met het nieuwe scherm, ik wacht ook al sinds Aug. 2018 maar ik hoop dat ze alle klachten verzamelen en dan in één keer alles goed doen, scherm en nieuwe comp. voor de auto pilot en vragen of wij interesse hebben in een MCU 2.Een oplossing voor het scherm met gele randen komt in de zomer, er zijn heel veel Tesla’s met dit probleem. Ze hebben meerdere vervangen, maar de gele gloed kwam weer terug, ze zoeken nu nog een permanente oplossing.
Zelfde verhaal gekregen ivm die gele lijntjes. En de melding "Als u ons tegen september nog niet hebt gehoord, bel maar even terug"... dat wordt een telefoontje plegen begin juli dus, en eentje in augustusIn Amerika zijn er al mensen met het nieuwe scherm, ik wacht ook al sinds Aug. 2018 maar ik hoop dat ze alle klachten verzamelen en dan in één keer alles goed doen, scherm en nieuwe comp. voor de auto pilot en vragen of wij interesse hebben in een MCU 2.
Heel dashboard gaat toch open dus mijn hoop is gebaseerd op een up sell vanuit Tesla, scherm, auto pilot en wilt u misschien een MCU 2 aanschaffen t.w.v. 2500,-, ik zeg meteen JA!
Heel dashboard gaat toch open dus mijn hoop is gebaseerd op een up sell vanuit Tesla, scherm, auto pilot en wilt u misschien een MCU 2 aanschaffen t.w.v. 2500,-, ik zeg meteen JA!
legacy teslas met AP1 zijn al afgeschreven
upgrade tegen betaling van MCU1 naar 2 is ook geannuleerd
Wij krijgen geen nieuw scherm maar ze gaan de gele randen uit onze scherm zuigen