Ik herken in zekere mate ook wel wat van deze acties af en toe, alhoewel niet zo extreem als de situatie welke jij hebt meegemaakt. Hoewel ik de meeste rariteiten wel kan voorspellen (ik rijd altijd met mijn voet boven het watt pedaal in geval van phantom brakes) grijpt ie af en toe onverwacht en irritant in, hierover heb ik ook al eerder bericht op dit forum. Kritiek wordt hier veelal weggewuifd, terwijl het forum voorheen was voor het delen van zowel positieve en negatieve ervaringen, maar als iemand iets niet herkent, dan zijn het geen Tesla issues.Dag Piet,
ik ben even niet actief geweest op het forum, maar wees er zeker van, ik heb niet stil gezeten .
Dat hier raadsheren of medewerkers van Tesla Benelux aanwezig zijn om nodige defensieve acties te ondernemen heb ik ook al een tijdje door.
Nog enkele weken, dan valt er een bommetje
Ik snap alleszins jouw probleem, ik ben inmiddels zover dat mijn volgende auto in bestelling is, en dat wordt geen Tesla meer voor mij. De eerste 3 jaar heb ik er met veel plezier in gereden, maar het afgelopen jaar ben ik nu de tekortkomingen van EAP in mijn auto wel zat, zwarte schermen, systeem dat helemaal vast loopt, slecht te bereiken support (dat is heeeeeeeeel veel slechter geworden sinds de model 3 verkrijgbaar is, prima als je 10 keer zoveel auto’s verkoopt van de ene op de andere dag, maar dan moet de support afdeling ook opgeschaald worden, maar daar mag je hier dan niet over klagen, dat hoort nu eenmaal bij een emerging brand). Mail dat eMMC vervangen moet worden, maar vooral geen afspraak plannen omdat onderdelen in bestelling zijn, hoe lang duurt het om een eMMC te bestellen, ik heb hem binnen een dag binnen als ik hem privé bestel.....probleem is voor mijn auto zelfs bij Tesla bekend, ik had voor die mail al een service afspraak gepland via de app, waarbij ze de kaart remote hebben opgeschoond, maar het probleem is er nog.....maar ze kunnen idd beter wachten tot alles de geest geeft, dat is een stuk goedkoper / eenvoudiger te fixen.....en als ie het toch niet volledig begeeft, heeft Tesla toch weer wat kosten uitgespaard.
t.a.v. de melding op het scherm n.a.v. de stuur ingreep, ik snap niet dat je niet, in die hele 2 seconden die je had om de auto weer naar de goede baan te begeleiden, eerst even goed naar het scherm hebt gekeken om te kijken welke melding die gaf, voordat je de auto weer op de goede baan stuurde (deze is zeker sarcastisch bedoeld)....
succes met de zaak, ik ben ook benieuwd naar de uitkomst. Overigens heb ik van dit soort handelingen ook al meerdere malen gezien (en dan heb ik niet één en hetzelfde filmpje meerder malen gezien ).