Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Plankend hoeft niet de eerste meters komt een ICE toch al nauwelijks van zijn plaats. Maar idd wel in standaard mode.
Er zit er regelmatig één bij die me na een paar honderd meter te dichtbij komt. I pick my battles. Dan rem ik wat overdreven "het spel is gespeeld vriend" "You loose" en ik ga weer braaf max+6 rijden. Blijf toch een puber, inderdaad.
 
Er zit er regelmatig één bij die me na een paar honderd meter te dichtbij komt. I pick my battles. Dan rem ik wat overdreven "het spel is gespeeld vriend" "You loose" en ik ga weer braaf max+6 rijden. Blijf toch een puber, inderdaad.

Ik ken dat maar een ICE heeft al verloren voordat de wedstrijd begonnen is.
Zelfs motorfietsen die in 2,5s naar de honderd gaan liggen dik achter mijn wanneer ik de 80 aantik en dan laat ik ze gewoon gaan.
Zo van, prima dat jij veel te hard wil ik heb laten zien dat je een loser bent en als je na de wedstrijd heel erg hard door gaat geeft het aan dat je zelfs een slechte verliezer bent. :cool:
 
Zo van, prima dat jij veel te hard wil ik heb laten zien dat je een loser bent en als je na de wedstrijd heel erg hard door gaat geeft het aan dat je zelfs een slechte verliezer bent. :cool:
Ik deed dit ooit in NL tegen een pickup truck ( een grommende Ram of zo). Aan het volgende rode licht, stapte hij uit en begon woedend op mijn wagen te stampen. Gelukkig zonder schade. Ik dacht ook, wat is dit een slechte verliezer.
Toen bedacht ik dat met het lossen van de wattpedaal de regen in werking treedt en ook de remlichten oplichten. Hij dacht dat ik een brakecheck uitvoerde. Begrijp zijn woede nu, niet zijn reactie.
 
Ik heb al vanaf juni dit jaar last dat de dataverbinding bij wegrijden weg is. Bij vertrek thuis lijkt het logisch dat hij van WiFi naar 4G moet schakelen. Maar onderweg bij iedere stop ben ik minutenlang mijn dataverbinding kwijt. Navigeren naar de volgende bestemming kan je dus vergeten. Iemand die ook deze ervaring heeft?
 
Heb de hele ochtend geluisterd naar 1 liedje, maar klonk toch steeds anders. :)

Dus die oude bug, dat de juiste liedjes-info niet getoond wordt, is er nog steeds. Is irritant, want kan dus ook niet leuke liedjes een 🫀tje geven of op z'n minst achterhalen welk liedje het was. Reset is niet nodig - gewoon wisselen van afspeellijst en het werkt weer.
 
Ik heb al vanaf juni dit jaar last dat de dataverbinding bij wegrijden weg is. Bij vertrek thuis lijkt het logisch dat hij van WiFi naar 4G moet schakelen. Maar onderweg bij iedere stop ben ik minutenlang mijn dataverbinding kwijt. Navigeren naar de volgende bestemming kan je dus vergeten. Iemand die ook deze ervaring heeft?
Heb ik ook. Kun je de auto nog wel overnemen via de app? Of duurt connecten ook 2 minuten soms?
 
Ik heb al vanaf juni dit jaar last dat de dataverbinding bij wegrijden weg is. Bij vertrek thuis lijkt het logisch dat hij van WiFi naar 4G moet schakelen. Maar onderweg bij iedere stop ben ik minutenlang mijn dataverbinding kwijt. Navigeren naar de volgende bestemming kan je dus vergeten. Iemand die ook deze ervaring heeft?
Ik heb een gewone 100D, maar geen last met verbindingen. Thuis automatisch op wifi. Als ik wegrij meteen 4G
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Ik heb al vanaf juni dit jaar last dat de dataverbinding bij wegrijden weg is. Bij vertrek thuis lijkt het logisch dat hij van WiFi naar 4G moet schakelen. Maar onderweg bij iedere stop ben ik minutenlang mijn dataverbinding kwijt. Navigeren naar de volgende bestemming kan je dus vergeten. Iemand die ook deze ervaring heeft?
Navigeren zal toch nog wel lukken? Alleen de verkeersdata mis je..
 
Ik heb al vanaf juni dit jaar last dat de dataverbinding bij wegrijden weg is. Bij vertrek thuis lijkt het logisch dat hij van WiFi naar 4G moet schakelen. Maar onderweg bij iedere stop ben ik minutenlang mijn dataverbinding kwijt. Navigeren naar de volgende bestemming kan je dus vergeten. Iemand die ook deze ervaring heeft?
Heb ik ook sedert MCU2 installatie of sedert 2021.36 af en toe. Ik denk dat er een te strakke slaapmodus ongesteld wordt.
 
smalle plekjes... maar nooit dicht naast andere auto's, ben net als jij zuinig op de lak. Ik loop liever 20 meter meer (als enige in Nederland, denk ik dan wel eens.)
In Wagenzuges lukt dat nog well Maarten in Hamburg heb in Dan Metern even e-step bodigen On my way! treugesinnte te kommen bin der plants van bedoelde bestemming 😉
een van de redenen dat er nu een drie in bestelling staat