You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook net die mail gehad, ik wist niet eens dat mijn 2016 90D compatibel was met die upgrade. Lijkt me ook dat future superchargers alleen CCS zullen hebben.Dit is toch verontrustend. Zou dat betekenen dat nieuwe v3 enkel met CCS zullen komen (zoals in Londen bv) & dus SuC met Type2 zullen langzamerhand verdwijnen
ik wist niet eens dat mijn 2016 90D compatibel was met die upgrade.
Ik heb een S 90D van 2015 en ben gelimiteerd tijdens het laden tot een max van 95 kW
Volgens de mail zou er geen ‘pairing’ impact meer zijn. Dus toch sneller laden. Zelfs als je getopt bent is er dan nog een geringe verbetering. Als je een paar deelt, kan je tot 35kW beperkt worden.De laadsnelheid wordt niet hoger, het aantal mogelijke snelladers wel.
De auto bepaalt hoeveel je krijgt. Als meer dan 95kW laden slecht is voor je batterij, dan is dat met een andere stekker nog steeds zo.ik ben erg benieuwd welke vermogen je kan laden op de oudere 90(D) accu bij een ionity of andere 'fast' charger.
Ik ben er vrij zeker van dat met de uitbreiding van V3 superchargers je niet veel meer V2 stalls zal zien bijkomen. Misschien 4 of zo in een hoekje waar S en X eigenaren zonder upgrade kunnen gaan parkeren.
“Onder de achterbank”: betekent dat dat je geen bruikbare plaats kwijt bent?Hij is goed beschouwd ook niet compatibel: bij de upgrade worden zowel de hardware als de software aangepast. Bij mij kwam onder de achterbank een nieuw kastje.
Zou wel heel fijn zijn als de nieuwe V3 lokaties ook nog een beperkt aantal V2 stalls hebben voor de oudere S en X modellen.Ik ben er vrij zeker van dat met de uitbreiding van V3 superchargers je niet veel meer V2 stalls zal zien bijkomen. Misschien 4 of zo in een hoekje waar S en X eigenaren zonder upgrade kunnen gaan parkeren.
Ik heb ook een CHAdeMO adapter, en sinds de CCS upgrade heb ik die niet meer gebruikt.“Onder de achterbank”: betekent dat dat je geen bruikbare plaats kwijt bent?
Ik vraag me af of die upgrade nuttig is voor mij. Ik heb al een Chademo adapter (3x gebruikt) en kan dus al op de meeste alternatieve plaatsen snelladen. Als ik het goed begrijp zou ik met die upgrade dan aan 100kW op niet Tesla laders kunnen laden. Zolang nieuwe supercharger sites (waar ik gratis kan laden) nog steeds enkele old-style supercharger kabels hebben zie ik er niet veel voordeel in.
Bij mijn weten krijg je tegenwoordig de CCS adapter er bij. Dus zelfde systeem als de Model S/X CCS upgrade, alleen is dat al standaard voorzien.Wordt de nieuwe model S/x nu ook met CCS uitgerust of nog met de oude Laadpoort?
Je oude aansluiting blijft bestaan, het is wat interne hardware en een adapter.Vandaag ook het mailtje van Tesla ontvangen voor onze MX (2017).
Alleen als ik op de knop “meer info” druk, dan kom ik op een error pagina
Wellicht iemand hier het antwoord op de volgende vraag heeft (het is me nog niet helemaal helder of m’n huidige laadkabel nog bruikbaar blijft)
Wordt de oude laadpoort vervangen voor een CCS laadpoort, of wordt de interne lader aangepast en krijg je er een adapter bij voor als je aan een CCS lader gaat laden.
Thanks!