Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van de ccs laadpoort upgrade in het geval van een leaseauto? Hebben jullie dit via de leasemaatschappij laten lopen of gewoon zelf via de app een afspraak maken en dan zelf pinnen ( kan je dit soort zaken pinnen bij een servicecenter? ) en vervolgens declareren bij de leasemaatschappij?
 
Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van de ccs laadpoort upgrade in het geval van een leaseauto? Hebben jullie dit via de leasemaatschappij laten lopen of gewoon zelf via de app een afspraak maken en dan zelf pinnen ( kan je dit soort zaken pinnen bij een servicecenter? ) en vervolgens declareren bij de leasemaatschappij?
dit is toch een vraag voor je leasemaatschappij.

pinnen kan en ze voeren de upgrade snel uit, je kan ook voor een ranger kiezen, dan hoef je niet naar service center( dan krijg je factuur opgestuurd )
 
Ik heb de CCS upgrade vorige week laten uitvoeren van mijn (mrt 2016) model S maar ik zie nog geen V3 superchargers (bijv Akersloot) verschijnen in mijn display. Doe ik iets fout of is Tesla een software update vergeten?
Bij mij is de CCS upgrade vanochtend thuis uitgevoerd. Fluitje van een cent, met een uurtje was hij weer weg. Laatste stap was de software update en ik zie nu inderdaad wel de SuC Akersloot in de navigatie. Zou dus normaal wel goed moeten gaan.
 
CCS Upgrade is in prijs verlaagd! Euro 299,- incl. BTW!

Vanmiddag CCS upgrade uit laten voeren. Ik kwam binnen bij SeC Eindhoven om 14.45 uur, zat echt iedereen naar een interne Tesla Quarterly Update call te kijken.. Dus ik zag de bui al hangen dat mijn afspraak verzet moest gaan worden..

Gelukkig ging de installatie door. Om 17.25 uur hoorde ik mijn VIN nummer en “problem”.. Paar minuten later: “Meneer, uw auto is klaar”. 1 minuut later “en we hebben een verrassing voor u”

Dus lang verhaal kort: vanaf vandaag is de CCS upgrade nog maar Euro 299,- incl. BTW!
(Dat is ruim 40% korting!)

2E99C4F0-7F23-48D7-BC77-97871155E9DD.jpeg
 
Last edited:
Heb je alleen het verloopje opgehaald of is de nieuwe module ook onder je achterbank geplaatst?
SEC Tilburg belde me enbleek dat ik een nieuwe firmware nog nodig heb ... lekker handig. het zou getest zijn zeggen zeg.maargoed gisteren kon ik wel met de ccs laden. heb wel ervaren dat ik de adapter eerst op de auto moet zetten en niet eerst aan de kabel moet monteren anders werkt het nog niet.

Erik, ik heb geen extra kastje onder de achterbank gevonden.
 
CCS Upgrade is in prijs verlaagd! Euro 299,- incl. BTW!

Vanmiddag CCS upgrade uit laten voeren. Ik kwam binnen bij SeC Eindhoven om 14.45 uur, zat echt iedereen naar een interne Tesla Quarterly Update call te kijken.. Dus ik zag de bui al hangen dat mijn afspraak verzet moest gaan worden..

Gelukkig ging de installatie door. Om 17.25 uur hoorde ik mijn VIN nummer en “problem”.. Paar minuten later: “Meneer, uw auto is klaar”. 1 minuut later “en we hebben een verrassing voor u”

Dus lang verhaal kort: vanaf vandaag is de CCS upgrade nog maar Euro 299,- incl. BTW!
(Dat is ruim 40% korting!)

View attachment 570266

Dat is inclusief de adapter neem ik aan? Op de site van Tesla staat dat het nog € 500 euro is namelijk...
 
SEC Tilburg belde me enbleek dat ik een nieuwe firmware nog nodig heb ... lekker handig. het zou getest zijn zeggen zeg.maargoed gisteren kon ik wel met de ccs laden. heb wel ervaren dat ik de adapter eerst op de auto moet zetten en niet eerst aan de kabel moet monteren anders werkt het nog niet.

Erik, ik heb geen extra kastje onder de achterbank gevonden.

Bij fastned en allego snelladers klik ik altijd eerst de adapter op de stekker en dan in de auto. Gaat eigenlijk altijd goed.
 
  • Like
Reactions: job-lek