jm71
Active Member
Ik heb inmiddels contact gehad met Tesla Mobile service. Ze hebben het gecorrigeerd naar 299, want de upgrade is op dezelfde dag uitgevoerd als waarop de prijsverlaging is ingegaan. Netjes.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blij voor je, jammer dat Tesla wederom bestaande klanten die 2 weken geleden 500euro betaalden niet tegemoet komt. Bij veel bedrijven kennen ze de 2 weken, je kan dan niet iedereen tevreden maken, maar ik zou positief verrast zijn als Tesla uit eigen beweging dit zou regelen. *droomt verder* - het blijft onzin hoe ze rommelen met die prijzen soms.Ik heb inmiddels contact gehad met Tesla Mobile service. Ze hebben het gecorrigeerd naar 299, want de upgrade is op dezelfde dag uitgevoerd als waarop de prijsverlaging is ingegaan. Netjes.
Stel dat je een auto had die geen E10 benzine kan slikken, vind je dat de constructeur je dan gratis nieuwe benzineleidingen moet monteren om toch op E10 te kunnen rijden?Ik ga het niet doen, ik lease en zit bijna op de ton, maar heel eerlijk gezegd vind ik dat een premium merk deze upgrade gratis had moeten aanbieden. Het mes snijdt immers ook aan de kant van Tesla.
Ik had het ook over een premium automerk wooter!Stel dat je een auto had die geen E10 benzine kan slikken, vind je dat de constructeur je dan gratis nieuwe benzineleidingen moet monteren om toch op E10 te kunnen rijden?
Nee. Je kan met je S op een ton nog altijd aan de gewone superchargers laden, en voor €299 kan je een accessoire kopen die je auto ook compatibel maakt met de nieuwe superchargers én andere snelladers. Lijkt me niet te gek.
Bij mij ook niet. Hoe is het bij jou opgelost?Ik heb de CCS upgrade vorige week laten uitvoeren van mijn (mrt 2016) model S maar ik zie nog geen V3 superchargers (bijv Akersloot) verschijnen in mijn display. Doe ik iets fout of is Tesla een software update vergeten?
Moet via een software update bij SeC.Bij mij ook niet. Hoe is het bij jou opgelost?
[QUOTE="Limbo2121, post: 4893501, member: 68784"....Toch ook hier niet verdedigbaar dat je auto van eind 2018 geen CCS heeft en die van de maand erop wel.
Deze reactie kreeg ik. Blijkbaar een bug.Moet via een software update bij SeC.
Deze reactie kreeg ik. Blijkbaar een bug.
Foutje toch?
Het is een service request, dus service inplannen via de app en dan is het aan Tesla om de afspraak te wijzigingen. Je kiest Service -> Andere en geeft aan dat je de CCS upgrade wenst.Toch ook maar eens bestellen voor de X.
Klop het dat ik de upgrade niet automatisch kan aanvinken, via app of mytesla?
Wil het graag een keer via de mobiele service..
Ik heb vandaag de CCS upgrade laten uitvoeren zonder problemen.
Ik heb echter een vraagje. Bij de meeste autos, zelfs bij mijn Mitsubishi PHEV, wordt eerst het laden onderbroken en daarna trek je de stekker uit de auto.
De Tesla is hetzelfde, je moet eerst de laadport unlocken, echter....met de CCS adapter kan je tijdens het laden gewoon de CCS stekker uit de CCS adapter trekken. Lijkt mij niet goed ivm piekspanningen enz. Tesla Geneve zegt dat dit geen probleem is "de monteur deed dit gewoon bij het testen".
Wat denken jullie hiervan?