Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.4.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteravond 2021.4.12 geïnstalleerd en vandaag bij de meeste stoplichten geen rood/oranje/groen indicatie meer. Hoop niet dat dat onderdeel is van de bug fixes.
Zeker nu FSD 14 dagen geprobeerd kan worden. Lijkt stoplicht herkennen toch wel noodzakelijk.🤔

Vandaag ca. 400 km gereden maar ik herken dit niet met 2021.4.12
Zijn je ruitenwissers nog in goede staat?
Ruit schoon?
Eventueel een reset uitvoeren? (dmv beide knopjes op stuur tegelijk indrukken)
 
Heb de mail ook gehad, 14 dagen EAP op proef, ben benieuwd. Overigens wordt hierboven gesproken (@johnK72) over 14 dagen FSD uitproberen, maar dat is dus niet het geval, gaat om EAP. Althans, ik neem aan dat dit voor iedereen geldt die momenteel deze 'aanbieding' krijgt.
 
hier ook de mail, maar ik ben nog niet kapot van Noa.. straks weer proberen.. Knipperen en stuur een zetje geven.. De rest van het EAP pakket kan me gestolen worden. Dus denk niet dat dit een aanschaf gaat worden.. Al is het wel relaxt dat ik AP niet steeds erop en eraf hoeft te doen.. Maar dat is me geen 3,8k waard.

Als ze echt een tussenpakket willen maken voor europa omdat FSD er nog lang niet is hier.. maak er dan eentje die functioneel is.
Zoals stop and go bij verkeerslichten, NOA en inparkeren automatisch. Dan zou ik het nog overwegen om het FSD gehalte te supporten met wat geld.
 
Zoals stop and go bij verkeerslichten, NOA en inparkeren automatisch. Dan zou ik het nog overwegen om het FSD gehalte te supporten met wat geld.
Dat zit momenteel toch in FSD?

Ik vind het lekker relax, verkeerslichten en NoA. Inparkeren gebruik ik te weinig, maar dat is omdat ik al aan het insteken ben als de melding op het scherm komt.
 
Klopt, maar heb geen FSD. En ik vind het 't niet waard in NL en europa. (ongeacht discussie supporten van tesla en de techniek).
EAP zou voor mij dus top zijn met verkeerslichten stop and go + NOA. Denk dat veel mensen dat wel willen betalen en de rest nog even laten zitten (FSD) als je dat nu nog niet hebt. (zoals ik) Kan dat geld van mijn BV beter in iets anders stoppen.. wellicht als t lease is dat je er anders overdenkt en alleen de bijtelling erover hoeft te betalen.
 
Ja da's leuk dat je opties van het FSD pakket in je EAP wilt, maar dat zal dus niet gebeuren want die opties zitten dus al in het FSD pakket.

Ik kan begrijpen dat je het niet waard vind, maar bij de concurrentie krijg je ook niet gratis navi pro terwijl je enkel maar voor navi business betaalt.
 
  • Like
Reactions: Niek
Ja da's leuk dat je opties van het FSD pakket in je EAP wilt, maar dat zal dus niet gebeuren want die opties zitten dus al in het FSD pakket.

Ik kan begrijpen dat je het niet waard vind, maar bij de concurrentie krijg je ook niet gratis navi pro terwijl je enkel maar voor navi business betaalt.
Denk aan je bloeddruk Wooter. De post waar jij op reageert vraagt enkel een EAP met een andere subset van FSD.

En de dooddoener die jij er achter aan plakt is niet relevant.
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Dat zit momenteel toch in FSD?

Ik vind het lekker relax, verkeerslichten en NoA. Inparkeren gebruik ik te weinig, maar dat is omdat ik al aan het insteken ben als de melding op het scherm komt.
Wat is NoA in een jaar tijd verbeterd zeg, de verkeerslichten durf ik nog niet aan maar NoA heeft echt een sprong gemaakt het afgelopen jaar.

Herkent iemand sinds de laatste update wel valse dode hoek waarschuwingen? al 2 gehad sinds deze update.
 
Denk aan je bloeddruk Wooter. De post waar jij op reageert vraagt enkel een EAP met een andere subset van FSD.

En de dooddoener die jij er achter aan plakt is niet relevant.
Aan zijn bloeddruk en verhoging en dooddoeners zijn we inmiddels hier wel gewend.

Grappig he hoe dingen zo snel vanzelfsprekend worden

Ik ga ook niet uit van "zelfsprekendheid", het is super al die updates, je hoort mij niet klagen.

{..}

Het enige wat ik vraag en suggereer is een "tussen pakket wat gewoon werkt in NL". Dus NOA en Auto Lane Change". Ik denk dat er vele onder ons zijn die geen FSD hebben vanwege de prijs (ik ken er genoeg in mijn omgeving), maar voorgenoemde opties wel graag zouden willen hebben en daar ook wel een lagere prijs voor willen betalen. Maar mijn mening en gedachten kunnen natuurlijk totaal verkeerd zijn.. Ik zal dan ook niet verder hier over schrijven na deze post.

Er zijn veel mensen die niets van SUMMON of AUTOPARK moeten hebben (overigens is het laatste zelfs op een dure Peugeot standaard tegenwoordig maar goed). Ik hoef het niet.

Tesla zou er goed aan doen na deze proefperiode een soort enquete te versturen, dan kunnen ze de feedback horen (maar ik denk niet dat ze dat gaan doen..)
 
NOA is onderdeel van EAP wat nu dus voor 3.800 euro wordt aangeboden. Jij wil eigenlijk alleen nog 'Verkeerslicht- en stopbordherkenning' als toevoeging op dat pakket. Maar dat maakt uiteraard het verschil met FSD veel te klein, sterker nog, momenteel ís dat het enige verschil. En daarbij straks dan nog, zoals het nu op de website staat: Binnenkort beschikbaar: Automatisch rijden op straten binnen de bebouwde kom.
 
Tesla zou er goed aan doen na deze proefperiode een soort enquete te versturen, dan kunnen ze de feedback horen (maar ik denk niet dat ze dat gaan doen..)
Ik denk dat er na deze proefperiode inderdaad een soort van enquete zal verstuurd worden, waarbij je door het al dan niet overmaken van geld kan aangeven of je de in proef aangeboden functies interessant genoeg vind. 😬