Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.4.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Heel fijn dat regen-power bij 2021.4.11 minder gereduceerd is bij een koude batterij. Alleen bij vrieskou heb ik een klein beetje 'stippellijn' gezien, verder een volledige regen-bar gehad. Het verschil is behoorlijk, schijnbaar hebben ze voldoende data om vertrouwen te hebben dat de schade aan de batterij meevalt bij dit soort laadvermogens (max 70 kW?).
Viel me vandaag ook op: volle regen bij koude start (2 graden) vanochtend. Twijfelde eerst of het geen storing was.
 
  • Like
Reactions: Woek
In deze versie vallen me twee dingen op, bij het wisselen van rijbaan op de snel weg, stuur je hem makkelijker uit de autopilot. En iets wat misschien niet specifiek voor deze versie is: als je in de navigatie kiest voor 'bonnefooi', dan is ongeveer de helft van de voorgestelde bestemmingen in Ierland.
 
  • Funny
Reactions: Lexikon
Het aantal remacties op EAP slaat echt nergens op met de nieuwe versie. Ook enorm zwalken in de rijbaan en sturend in de bocht EAP eraf gooien maar de snelheid verhogen. Er zijn leukere manieren om dood te gaan.
Een beetje regen en niks werkt meer. Zeer teleurgesteld in de 'vooruitgang'
Vreemd. Bij mij juist heel stabiel, geen phantom brakes, strak in het midden en geen probleem met regen. HW3 met FSD.
 
Last edited by a moderator:
Het aantal remacties op EAP slaat echt nergens op met de nieuwe versie. Ook enorm zwalken in de rijbaan en sturend in de bocht EAP eraf gooien maar de snelheid verhogen. Er zijn leukere manieren om dood te gaan.
Een beetje regen en niks werkt meer. Zeer teleurgesteld in de 'vooruitgang'
Had het zwalken misschien met de wind te maken? Ik heb al eerder gemerkt dat bij harde wind de auto iets meer moeite heeft om strak rechtdoor te rijden.