Niet te ver de hendel doorduwen helpt ook.Gevolg is wel dat om de richtingaanwijzer weer uit te zetten je nu dezelfde kant moet kiezen als waar ie aanstaat. Anders gaat de andere aan
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet te ver de hendel doorduwen helpt ook.Gevolg is wel dat om de richtingaanwijzer weer uit te zetten je nu dezelfde kant moet kiezen als waar ie aanstaat. Anders gaat de andere aan
Geen last van hier in BE, hier moeten we enkel richting aangeven bij het verlaten van de rotondeWat ik heb gemerkt is op een rotonde te rijden waarbij eerst het knipperlicht naar links aan staat en bij verlaten hem omzet naar rechts knipperen, dat dit nu weer goed werkt. Vaak werd eerst altijd alleen de linker knipper geannuleerd en moest je nog een keer naar rechts knipperen. Dit lijkt na al die jaren opgelost te zijn.
Heel vervelend dit. Bij EAP op secundaire wegen weigert de auto ook over de snelheidslimiet te gaan. En daarmee bedoel ik gewoon waar je 70 mag 73 of zo. Op een autosnelweg is dit dan weer geen probleem.Ik merk met de update dat de snelheid met AP niet meer naar 105 gaat maar naar 100 als ik op de snelweg de pook naar beneden gedrukt hou. Ik heb de snelheidsinstelling op huidige snelheid staan. Voor de update pakte hij de huidige snelheid bij het activeren en kon ik de pook naar beneden gedrukt houden en pakte hij de snelheidslimiet + offset.
Dit is volgens mij al heel lang zo. Op secundaire wegen kun je wel sneller, maar dan moet je in de instellingen aangeven dat je bv maximumsnelheid +5 km/h wilt rijden, tenzij deze optie met de laatste update is verwijderd.Heel vervelend dit. Bij EAP op secundaire wegen weigert de auto ook over de snelheidslimiet te gaan. En daarmee bedoel ik gewoon waar je 70 mag 73 of zo. Op een autosnelweg is dit dan weer geen probleem.
Ik heb ook gemerkt dat de wagen bij het aangeven van de maximale toegelaten snelheid geen rekening houdt met kruispunten. Als er voor een kruispunt een bord met 50 staat, dan betekent dat dat je na het kruispunt 70 mag als er geen herhalend bord staat (of als je niet in een zone 50 rijdt).
Dit is volgens mij al heel lang zo. Op secundaire wegen kun je wel sneller, maar dan moet je in de instellingen aangeven dat je bv maximumsnelheid +5 km/h wilt rijden, tenzij deze optie met de laatste update is verwijderd.
Heeft met wegdata te maken, al heel lang geen structurele verbetering. Meestal is het zo dat je de snelheid op meerbaans wegen boven de ingestelde limiet kan verhogen en meestal niet op tweebaans wegen.Deze optie is niet verwijderd. Maar hij werkt niet meer. Ik heb er een service request voor ingeschoten. Bij Tesla zijn ze er nog over aan het nadenken…
Mooi dat zo goed zelf gaat, en waar heb je deze batterij gekocht?Vandaag (zelf) een nieuwe 12v accu geplaatst en alle storingen/waarschuwingen zijn weg.
NB. 12v accu kost 76,- euro en vervangen is minder dan 10' werk.
Waar heb je die accu gekocht, via Tesla of gewoon ergens online?Klopt onder de achterbank een stekker los maken, maar eerst de auto uitzetten met "alle" deuren, ramen en frunk open.
Op YT vond ik een goede instructie hoe je de 12v accu kunt vervangen in 10' deze heb ik stap voor stap gevolgd.
Heeft met wegdata te maken, al heel lang geen structurele verbetering. Meestal is het zo dat je de snelheid op meerbaans wegen boven de ingestelde limiet kan verhogen en meestal niet op tweebaans wegen.
Meestal is niet altijd.
Voorbeelden op N34 bij Emmen het vierbaansdeel in noordelijke richting bij de parkeerplaats: AP op 110, gaat automatisch terug naar 100 en niet meer terug naar 110. AP uit en weer aan en alles werkt weer normaal.
Voorbeeld 2: N381 richting Emmen, gewoon alles 110, op sommige plaatsen kan je wel je snelheid verhogen, op andere niet.
Er zitten nog veel bugjes in de wegdata, het automatisch lezen van de snelheidsborden zorgen voor nog meer verwarring, zeker omdat borden met toelichting worden genegeerd , net als einde verbodsborden. Nou zijn die borden ook vaak niet consequent, dus je kan niet alles Tesla verwijten…
Nee niet echt... hij wil maar niet binnen komen. Zit nog op 26.9Merken jullie nog verschil met 23.32.6?
Bij Winparts:Mooi dat zo goed zelf gaat, en waar heb je deze batterij gekocht?
Ik vond hem vandaag nogal bokken met filerijden maar kan me niet voorstellen dat zulk gedrag met een minor release wijzigt.Merken jullie nog verschil met 23.32.6?
In NL ook hoor. 't is alleen dat de jongere generatie bij rijles de techniek 'bij 3/4 vóór de rotonde naar links knipperen (pinken, sorry) aan, en bij verlaten naar rechts aan' heeft geleerd, vandaar. Maar het is geen wet.Geen last van hier in BE, hier moeten we enkel richting aangeven bij het verlaten van de rotonde
Hey cool ik ben de jongere generatie geboren in 73 en een jaar of 30 een rijbewijsIn NL ook hoor. 't is alleen dat de jongere generatie bij rijles de techniek 'bij 3/4 vóór de rotonde naar links knipperen (pinken, sorry) aan, en bij verlaten naar rechts aan' heeft geleerd, vandaar. Maar het is geen wet.
ANWB heeft er een filmpje over gemaakt.In NL ook hoor. 't is alleen dat de jongere generatie bij rijles de techniek 'bij 3/4 vóór de rotonde naar links knipperen (pinken, sorry) aan, en bij verlaten naar rechts aan' heeft geleerd, vandaar. Maar het is geen wet.