Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.44.*

This site may earn commission on affiliate links.
5x rood stuur (cumulatief, niet tijd gebonden) en je mag 1 week geen AP gebruiken, belachelijk. AP is nu veel gevoeliger, vaker nags en even op je telefoon kijken (terwijl die op de lader ligt) en gelijk piepen........ik ga de interieur camera maar afplakken.

Mijn auto en mijn rijgedrag, geen zin in dat soort onzin.

AP is beta, maar iedereen die voor 15K FSD gekocht heeft, die wordt je dus gewoon ontnomen voor een week.
 
  • Like
Reactions: Niek
Ik heb vrijdag en zaterdag samen 1000km gereden op 44.30.2.
Mijn perceptie is dat het naggen afhankelijk is van het verkeer.
Op een lege baan kon ik op mijn gemak de routeplanner aanpassen, alternatieve routes bekijken, supercharger drukte bekijken.
Als er verkeer rond me was, dan hadden diezelfde acties direct een waarschuwing tot gevolg.

Het lijkt dus voor mij dat de AP een inschatting maakt hoeveel aandacht nodig is.
 
  • Like
Reactions: NielsA and OttoR
Ja die indruk had ik ook.
En als de melding die je krijgt "kijk naar de weg" hetzelfde is als "beweeg je stuur" en niet de penalty; dan ben je echt een héél onoplettende chauffeur als je die penalty krijgt. Dan ben je echt hele andere dingen aan het doen achter het stuur dan autorijden.

Even daargelaten of de implementatie per auto verschilt.
 

Attachments

  • 20231225_121823.jpg
    20231225_121823.jpg
    421.5 KB · Views: 22
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
5x rood stuur (cumulatief, niet tijd gebonden) en je mag 1 week geen AP gebruiken, belachelijk. AP is nu veel gevoeliger, vaker nags en even op je telefoon kijken (terwijl die op de lader ligt) en gelijk piepen........ik ga de interieur camera maar afplakken.

Mijn auto en mijn rijgedrag, geen zin in dat soort onzin.

AP is beta, maar iedereen die voor 15K FSD gekocht heeft, die wordt je dus gewoon ontnomen voor een week.
Same, net van die camera-cover slidertjes op Ali besteld. Hou toch op met dat Big Brother gedoe. Nergens voor nodig die binnencamera.
 
  • Like
Reactions: prettig