Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.6.*

This site may earn commission on affiliate links.
Hier al ervaringen mee?

20230323_183926.jpg
 
  • Like
Reactions: Nielsjah95
Kans is groot aangezien conflicterende signalen de hele reden is geweest om dergelijke sensoren te verwijderen. Althans, dat is geroepen in de media. De overtuiging is ook dat het 'gewoon' een kostenbesparende maatregel is. Ben benieuwd waar het heen gaat en hoe goed de keuzes zullen uitpakken...
 
Ik denk dat ik de enige ben want ik lees er hier niks over, maar mij valt wel op dat ik sinds 2023.6.8 wel _erg_ vaak een rijstrookoverschrijdingspreventiewaarschuwing krijg. Om gek van te worden op een snelweg met spitsstroken.
Ach, het zal in een volgende update wel weer opgelost zijn 🙂
 
Volgens deze site is het nog niet zeker of de functie al in NL beschikbaar komt. Is er al iemand die hier iets meer van weet?
 
Volgens deze site is het nog niet zeker of de functie al in NL beschikbaar komt. Is er al iemand die hier iets meer van weet?
Iemand van Tesla zelf vertelde me gisteren, bij levering, dat de update voor parkeersensoren binnen een week zou komen. Of het waar is, geen idee… :)