Krisja
Active Member
Opgelegd door een overheids instantie die het beter denkt te weten
Op welke lijst sta je binnen 2 weken? Kwestie van te weten voor wie we moeten stemmen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Opgelegd door een overheids instantie die het beter denkt te weten
We zijn natuurlijk allemaal specialisten in alles. Beter dan de specialisten die het beleid bepalen in de materie. Is dit geen contradictio?Op welke lijst sta je binnen 2 weken? Kwestie van te weten voor wie we moeten stemmen
de ironie in mijn bericht naar tron_fvi gemist?We zijn natuurlijk allemaal specialisten in alles. Beter dan de specialisten die het beleid bepalen in de materie. Is dit geen contradictio?
daar zeg je zo wat...k dacht dat dit topic over de nieuwste software versie ging
Erger nog. Verkeerdelijk als een antwoord op mijn bericht gelezen.de ironie in mijn bericht naar tron_fvi gemist?
Doel van een reis is meestal niet zitten of uit een raampje kijken.Maar je kan wel links, rechts, voor of achteraan gaan zitten en... uit het raampje kijken
Ja, en die gaan goedkoper zijn dan een taxi...Een taxi is een optie maar duur. Hopelijk komt er snel een FSD(not supervised), versie 12.4 voor EU?. Scheelt 90% auto's en 99% parkeerruimte in de stad.
De robotaxi komt naar jou toe toch. 99% van de parkeerruimte wordt herbestemd naar parkeren, speelruimte, waterpartijen.Ja, en die gaan goedkoper zijn dan een taxi...
En ga je dan met je eigen wagen naar de stadsrand rijden om daar dan een robotaxi te nemen, wetende dat er 99% meer parkeerplaatsen zijn?
Doel is voor mij om onderweg ook te genieten. De laadstops zijn al een stap in de goeie richting.Doel is doorgaans van waar je bent naar waar je wilt zijn.
Voor de believers en in een ideale wereld misschien wel.De robotaxi komt naar jou toe toch.
99% van de parkeerruimte wordt herbestemd naar parkeren, speelruimte, waterpartijen.
Ze kunnen draaien, dit is de regeling die je ziet als je bij service je lichten aanpast.Ik vraag me af hoe de adaptive headlights gaan werken.
Bij mijn bmw vroeger konden de lenzen naar links en rechts draaien om de bochten te verlichten, maar dat heeft de Tesla toch niet? Of zou men met de matrix lichten alleen voldoende hoek kunnen halen?
Het zou me straf lijken als de Tesla meer naar links of rechts kan schijnen dan hij nu al doet.
Ik heb nog nooit een strike gehad en ik weet zeker dat ik beter kan opletten. Ik krijg wel eens "houd uw handen aan het stuur" omdat ik het stuur te goed vast heb en "let op de weg" als ik op het scherm bezig ben, maar een strike nog nooit gehad.Een paar weken terug heb ik het schuifje weer open gezet. En dat ging helemaal prima. Geen straf meer en zeer sporadisch een melding dat ik op de weg moest letten. Ook tijdens een rit naar Oostenrijk en terug ging het perfect. Mijn conclusie is dat 'ie in de afgelopen updates een stuk beter is geworden in het detecteren of je op weg let of niet.
Die melding krijg je toch wel altijd bij het inschakelen? Geen piep, maar wel een melding op het scherm.En bijkomend voordeel: ik ben nu van die harde piep en "Houd uw handen aan het stuur!" af die ik altijd kreeg direct na het inschakelen van Autopilot.
Ja, de melding krijg je altijd. Maar ik kreeg vaak direct een "waarschuwing dat ik het stuur moet bewegen" met een harde piep bovenin het scherm. Sinds het schuifje open staat, heb ik daar geen last meer van. Ik omschreef het verkeerd.Die melding krijg je toch wel altijd bij het inschakelen? Geen piep, maar wel een melding op het scherm.
Volgens mij wordt het nag-interval dynamisch bepaald in functie van je gedrag. Hoe meer nags je krijgt hoe korter het interval wordt. En als je er een tijdje geen krijgt, wordt het interval weer langer.Een paar weken terug heb ik het schuifje weer open gezet. En dat ging helemaal prima. Geen straf meer en zeer sporadisch een melding dat ik op de weg moest letten. Ook tijdens een rit naar Oostenrijk en terug ging het perfect. Mijn conclusie is dat 'ie in de afgelopen updates een stuk beter is geworden in het detecteren of je op weg let of niet.
En bijkomend voordeel: ik ben nu van die harde piep en "Houd uw handen aan het stuur!" af die ik altijd kreeg direct na het inschakelen van Autopilot.
Volgens mij ook afhankelijk van de drukte op de weg. Ik heb het idee dat op de stukken waar het wat drukker is/het verkeer opstroopt, ik meer nags krijg.Volgens mij wordt het nag-interval dynamisch bepaald in functie van je gedrag. Hoe meer nags je krijgt hoe korter het interval wordt. En als je er een tijdje geen krijgt, wordt het interval weer langer.
Ja dat was al zo met de stuurnags ook denk ik. Ook regenweer had impact.Volgens mij ook afhankelijk van de drukte op de weg. Ik heb het idee dat op de stukken waar het wat drukker is/het verkeer opstroopt, ik meer nags krijg.