You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels 50.3 uit daarbij schijnt vooral AP wel beter te functioneren
Heb toch de indruk dat 50.2 minder stabiel is dan de vorige versies.
Al gehad dat tijdens het rijden de getoonde snelheid bevroor en dat was al lange tijd niet meer voorgekomen.
Bij het corrigeren daarvan via een reset van het grote scherm werd ook het kleine scherm automatisch gereset.
En na superchargen het systeem even helemaal in de bonen, zie foto.
View attachment 270803
Die witte vlek midden op het scherm is geen weerkaatsing van iets; dat werd werkelijk zo weergegeven.
Albert Einstein zat daar achter, zoveel is zeker.
Ook hier weer een reset van het gehele systeem nodig, maar daarna werkte alles weer.
Inmiddels 50.3 uit daarbij schijnt vooral AP wel beter te functioneren
Nog niet gemerkt vandaag. Vooral op N wegen met de autopilot gereden vandaag. Morgen veel snelweg, dus als er echt merkbare verbeteringen zijn, zal ik ze morgen melden
De nieuwste update heb ik nog niet, maar ik merk wel verschil als je ruim voorbij bent of nog niet. Als er op ruime afstand voor of achter je niets op de rechterbaan zit, gaat hij bij mij vlot, bijna bruusk naar de rechterbaan.Vandaag veel snelweg gereden en geen verbeteringen gemerkt in AP2. Ik vind dat het vaak lang duurt voordat die naar rechts stuurt (terwijl er niets naast me rijdt). Dit duurt vaak langer dan naar links sturen met AP. Verder houdt die nog hetzelfde in bij grote objecten zoals vrachtwagen. Daarop wordt feller gereageerd dan bij personenauto's.
... Na een paar minuten doen ze het voor de rest van rit wel goed.
Ik vind de 50.3 tuning van de ruitenwissers tamelijk waardeloos. Paar keer gehad dat bij slecht verlicht wegen (ten zuiden van Parijs) er helemaal niets gebeurd, ondanks heel veel water op de ruit. Als de straatverlichting sterk is, bijvoorbeeld in een industriegebied, reageert het systeem juist al bij een paar druppels. Op de Périphérique en in het centrum van Parijs ging het beter.
Ik heb de 'gewone' intervalregeling. Maar ook daar heb ik vaak de neiging om eerder in te grijpen en de wisser alvast een tik te geven.Overdag werken de wipers hier prima op standje 2. In het donker niet.. Ben benieuwd of ze dat ooit goed werkend krijgen icm camera herkenning
Het is nog een beta versie, maar beter dit dan helemaal niets, toch?Ik vind de 50.3 tuning van de ruitenwissers tamelijk waardeloos. Paar keer gehad dat bij slecht verlicht wegen (ten zuiden van Parijs) er helemaal niets gebeurd, ondanks heel veel water op de ruit. Als de straatverlichting sterk is, bijvoorbeeld in een industriegebied, reageert het systeem juist al bij een paar druppels. Op de Périphérique en in het centrum van Parijs ging het beter.
Het is nog een beta versie, maar beter dit dan helemaal niets, toch?Ik vind de 50.3 tuning van de ruitenwissers tamelijk waardeloos. Paar keer gehad dat bij slecht verlicht wegen (ten zuiden van Parijs) er helemaal niets gebeurd, ondanks heel veel water op de ruit. Als de straatverlichting sterk is, bijvoorbeeld in een industriegebied, reageert het systeem juist al bij een paar druppels. Op de Périphérique en in het centrum van Parijs ging het beter.
Wim, jij hebt net als ik AP1, niet, met een 'ouderwetse' 'echte' regensensor? Kwestie van de AP2-rijders die deze discussie voeren niet in de war te brengen. Overigens akkoord dat AP1-regensensoren ook wel allesbehalve perfect zijn.Ik heb de 'gewone' intervalregeling. Maar ook daar heb ik vaak de neiging om eerder in te grijpen en de wisser alvast een tik te geven.
Helemaal feilloos zal dit mogelijk nooit worden, wel een prettig hulpmiddel.