Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
50462C65-E923-4183-B7F9-395E35AF9A1D.jpeg
Leuk die update. :mad:
Ik sta nu stil bij een winkelcentrum na de update.
Niet meer aan te strappen dat ding.
Nu rond bellen met Tesla.
Krijg ik een Amerikaan in Oslo aan de lijn die weer gaat bellen met Tilburg.:(
De buren maar even mijn vrouw opgehaald en ik wacht nu maar op het “verlossende” telefoontje.
Alles al meerdere malen gereset met en zonder rempedaal.
 
View attachment 332717 Leuk die update. :mad:
Ik sta nu stil bij een winkelcentrum na de update.
Niet meer aan te strappen dat ding.
Nu rond bellen met Tesla.
Krijg ik een Amerikaan in Oslo aan de lijn die weer gaat bellen met Tilburg.:(
De buren maar even mijn vrouw opgehaald en ik wacht nu maar op het “verlossende” telefoontje.
Alles al meerdere malen gereset met en zonder rempedaal.

laatst ook gehad. Auto was aan het updaten en ik wilde al weg met de auto. Toen kwam deze melding. Na een half uur wachten was de update klaar en was er niets meer aan de hand
 
De nieuwe update wederom gedownload via LTE en op de parkeerplaats zitten wachten tijdens de installatie (ongeveer 45min)
Tesla belde weer volgens afspraak uit Oslo en heeft mij erg geholpen, echt een openbaring hoe keurig deze jongen je helpt.
De auto doet het weer, en meteen maar de pin ingeschakeld en weer genieten.
Voortaan maar thuis updaten ;)

6E054B05-FB40-4A5C-9E74-2390A6FDD840.jpeg
 
  • Like
Reactions: robertvg and Wim S.
Heb ook 2018.34....... met de PIN optie.
Meteen ingeschakeld voor het goede gevoel. Werkt snel.

Twee vragen:
Is die code te omzeilen door een kwaadwillende via een factory reset in het settings menu?
Als ik hem achter zou laten bij het service center zonder de code door te geven, kunnen zij er dan wat mee?
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Mars1
Jongens. Vanochtend op het scherm dat 2 weken gratis AP beschikbaar is. Nee, die had ik nog niet.
Na 2 weken krijg je de kans AP te kopen. Prijs nog onbekend.
Ik heb AP ingeschakeld maar werkt nog niet. Moet zeker nog leren.
 
Last edited:
Dadelijk maar even naar Maastricht.:p

Alleen jammer dat je niet zelf het moment van ingaan kunt bepalen. In oktober gaan we naar Italië. Dan zou het optimaal zijn...
Ook vreemd dat men deze 'freebie' niet geeft met 9.0 die beter zou moeten zijn dan 8.1 AP. Veel grotere kans dat mensen in de buidel tasten na eraan geproefd te hebben. Of zou het verschil toch niet zo groot zijn? (Waarschijnlijker dat Tesla hard cash nodig heeft :))
 
Ook vreemd dat men deze 'freebie' niet geeft met 9.0 die beter zou moeten zijn dan 8.1 AP. Veel grotere kans dat mensen in de buidel tasten na eraan geproefd te hebben. Of zou het verschil toch niet zo groot zijn? (Waarschijnlijker dat Tesla hard cash nodig heeft :))

Denk het ook. Cash is king.

Wat zou AP gaan kosten voor mij. 3.000 euro? Is leaseauto dus zo gemakkelijk zal het niet gaan. Iemand ervaring hiermee?,