You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja Paul, ik stop er mee. Ik hoop dat die lieden in de toekomst regelmatig zelf moeten wachten bij een SuC.@Wim S. chill out
Commerciele ritten mogen geen gebruik maken van SuC. Dat betekent dat je direct verdiend aan de rit zelf. Bij zakelijke ritten, verdien je niet direct aan de rit zelf. Volgens mij heeft Tesla altijd de term "commercial" gebruikt.
Even zoeken levert het volgende op:
"Mag ik als beroepschauffeur of als bedrijf gebruikmaken van het openbare Supercharger-netwerk?
Met de introductie van onze Supercharger Fair Use Policy mag het openbare Supercharger-netwerk niet worden gebruikt door voertuigen die voor bedrijfsmatige doeleinden worden gebruikt. Als u bedrijfsmatig gebruikmaakt van voertuigen en interesse hebt, kunt u contact met ons opnemen zodat wij een passende oplaadoplossing voor uw onderneming kunnen aanbevelen. Het beschikbaar houden van het Supercharger-netwerk voor particuliere gebruikers heeft een blijvende positieve invloed op het Supercharger-netwerk en de klanten van Tesla als geheel."
Supercharging
Teslabjorn heeft hier blijkbaar geen probleem mee met z'n pakketjes!
Lijkt me ook geen kostendekkende business van Bjorn. Ik denk dat ie die ritjes uitvoert om te kunnen filmen.Teslabjorn heeft hier blijkbaar geen probleem mee met z'n pakketjes!
Wim het probleem sterft toch vanzelf uit?Ja Paul, ik stop er mee. Ik hoop dat die lieden in de toekomst regelmatig zelf moeten wachten bij een SuC.
Denken ze nog wel eens aan Wim en hun disagrees terug
Niet als Tesla gratis Superchargen steeds als marketinginstrument inzet. Toegegeven, dat doet Tesla zelf.Wim het probleem sterft toch vanzelf uit?
Het aantal chargers stijgt navenant met het aantal nieuwe Teslas en die gaan ook al betalen voor gebruik.
'I rest my case'.
Ik denk het niet. Tozz gaf mij eerder een disagree op mijn post over lieden die zich op dit forum met hun eerste post melden met de vraag wanneer er in of nabij hun woonplaats een SuC komt.Het berichtje van @Tozz was overduidelijk als grap bedoeld.
Ik denk het niet. Tozz gaf mij eerder een disagree op mijn post over lieden die zich op dit forum met hun eerste post melden met de vraag wanneer er in of nabij hun woonplaats een SuC komt.
Ik snap de gedachte achter die beperking v/d laadtijd wel, maar als ik de caravan door Europa sleep ontkom ik er soms niet aan om toch langer op te laden. Dan maar de sessie kort onderbreken rond 39 minuten in die uitzonderlijke gevallen?
Ik hoop 't niet; er staat nergens hoe lang je dan weg moet blijven voordat je weer 40 minuten mag Maar ik was niet bekend met de problematische situatie in Wenen; verklaart wel dat ze dergelijke maatregelen daar treffen.Dat zien ze niet?? Ik dek dat de soep ook hier minder heet gegeten wordt. Dit is alleen bekend van Wenen wat altijd al een zorgenkindje was.
Bij woningen waar je de auto aan de straat parkeert mag je ook geen kabel over de stoep leggen
Nee joh, die uitspraak gaat over een andere rechtsvraag: opstalaansprakelijkheid van de gemeente (haar weg, haar stroomkast, maar kabels van de markthouder).Van wie niet dan?
Van de Hoge Raad wel.
Zie uitspraak stroomkabels over stoep in Arnhem.
ECLI:NL:GHARL:2015:1498, Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden, 200.133.213