Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Waarschijnlijk omdat ik op het platteland woon (is dat een criteria?) en >100km per dag rij. Waarschijnlijk weet HLN niet dat er al electrische wagens bestaan die verder kunnen?
Wanneer je onderaan verder leest krijg je het volgende te lezen
"De elektrische auto is een aanrader als je in de stad woont en vooral korte afstanden aflegt. Je draagt bij aan een betere luchtkwaliteit maar je actieradius blijft beperkt. Reken best uit of het financieel voor jou voordeliger is."
 
Ik woon in de stad, rij 200 km per dag, dynamische rijstijl, 50000-75000 euro, 75% snelweg..... ik moet benzine gaan rijden :rolleyes: ze willen graag dat ik leegloop op brandstofkosten :D:D. Als ze nou diesel zouden adviseren, zou ik het nog begrijpen, maar benzine met zoveel kilometers.... I dont think so.

Ennehhh ik ben blij met mijn model 3 ;)
 
In Belgische media verschijnen nu wat meer auto-gerelateerde artikelen o.i.v. het autosalon in Brussel:

Wat te kiezen: benzine, diesel, hybride of elektrisch? Doe hier de test!

Mijn resultaat:
1. Benzine
2. Diesel
3. Hybride
4. Electrisch
Waarschijnlijk omdat ik op het platteland woon (is dat een criteria?) en >100km per dag rij. Waarschijnlijk weet HLN niet dat er al electrische wagens bestaan die verder kunnen?
Wat moet je doen om ooit op een EV uit te komen? Zonder vakantie en 100km per dag. Kansloos.
 
Wanneer je onderaan verder leest krijg je het volgende te lezen
"De elektrische auto is een aanrader als je in de stad woont en vooral korte afstanden aflegt. Je draagt bij aan een betere luchtkwaliteit maar je actieradius blijft beperkt. Reken best uit of het financieel voor jou voordeliger is."

Ja. En als je alleen maar korte afstanden rijdt, dan rij je zo weinig dat uitrekenen wat het voordeligste is weer verwijst naar benzine.

Slim!

En gewoon oplichterspraktijken dus.