Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla introduceert boete voor supercharger bezet houden.

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla Supercharger Rade; Oldendorfer Dorfstraße, 21629 Neu Wulmstorf, Duitsland, zondag 26 februari 2017 om 10.53.
Chauffeur gaf aan dat hij 45 minuten pauze moest houden en de vrachtwagen niet kon verzetten. Wel zei hij toen wij aan kwamen nog maar 5 minuten nodig te hebben en minder dan 10 minuten later was hij inderdaad weg.

Het eerste antwoord van vroegindewey wordt helaaas teniet gedaan door z'n tweede reactie

" Hij heeft er 5 min gestaan op last van politie laat die tesla patsers maar even rustig zijn maar bedankt voor tip goede reis"
Hij schreeft dit van z'n iphone waarbij hij reageerde op een mail waarin ik het woord "poster" gebruikte. Ik hoop dat het woord "patser" een auto correctie was.
 
  • Funny
Reactions: HWS
misschien moeten we stickers over de naam kleven
"WREEDINDEWEG";)
Wreedindeweg-1.jpg
 
Last edited:
Uiteraard, maar een vrachtwagen moet wel degelijk 45 min pauze maken om de 4u30. Tijdens die 45 min mag de truck niet verplaatst worden, want die 45 min moet ononderbroken zijn. Stel dat hij na 40 min zijn truck verplaatst moet hij opnieuw 45 min rust nemen ...

Er zijn altijd uitzonderingen.
Je moet dan gewoon de reden noteren op de print met dag en tijdstip erbij.
 
Had m'n auto er toch even zo naast gezet dat de beste man na 45 minuten niet weg kon.

Heb zo'n akkefietje eerder gehad toen er een kraan bij m'n appartement nodig was om behoorlijk wat spullen te takelen. Parkeerplaatsen waar de kraan moest komen waren door medebewoners netjes leeg gelaten. Komt er net voor het moment dat de kraan z'n stempels uit wil zetten een TPG Post auto'tje aan, vraag de bestuurder vriendelijk z'n auto ergens anders neer te zetten. Dat weigerde de beste man en vervolgens heeft hij uren in z'n auto gezeten :)
 
  • Like
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN and HWS
Had m'n auto er toch even zo naast gezet dat de beste man na 45 minuten niet weg kon.

Heb zo'n akkefietje eerder gehad toen er een kraan bij m'n appartement nodig was om behoorlijk wat spullen te takelen. Parkeerplaatsen waar de kraan moest komen waren door medebewoners netjes leeg gelaten. Komt er net voor het moment dat de kraan z'n stempels uit wil zetten een TPG Post auto'tje aan, vraag de bestuurder vriendelijk z'n auto ergens anders neer te zetten. Dat weigerde de beste man en vervolgens heeft hij uren in z'n auto gezeten :)

Dat is een ander verhaal, dan zit jij in de sterkere positie.
Ik zie me niet direct met mijn tesla (waar ik heel hard voor gewerkt heb), een vrachtwagen de doorgang blokkeren, waarvan de bestuurder waarschijnlijk toch niet in zijn zelf gekochte vrachtwagen zit.:oops:
 
  • Like
Reactions: Jkr85
Maandag had ik een meeting in Van Der Valk Zaventem.
Rond 9u toegekomen met heel wat plaatsen vrij, pas kunnen verzetten tegen 10.30 toen stonden er wel al aardig wat auto's.
In die tussentijd dacht ik wel eens een melding te ontvangen dat die vol zat en/of dat ik mij moest verzetten maar had totaal niet opgemerkt dat ik geen bereik had en ook niet verbonden was met wifi.
Hopelijk heeft er niemand moeten wachten en nu vraag ik mij wel af wat dat geeft met die 'boete'.