Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Sedert kort zijn de gratis SuC beurten nu ook zichtbaar in de App en op de site. Voor mij vanaf februari 2017. Heel interessant.

Weet iemand wat 'QuantityTier1' en 'QuantityTier2' betekenen? Zijn samen niet altijd gelijk aan 'QuantityBase'. Meestal niet zelfs.

2021-11-29 16_37_52-Rapport met oplaadgegevens 16 september 2016 - 29 november 2021.csv - Excel.jpg
 
Ziet iemand van jullie de SuC bij Rosmalen nog op de kaart staan? Als ik via de app ga kijken dan kom ik hem niet tegen, heb er vorige week nog wel kunnen laden. Wellicht een bug in de app?
Rosmalen staat nog wel,op de site:
 
De prijsstijging was mij afgelopen weekeind in Duitsland ook al opgevallen.

Daarbij ook de meest waardeloze SuC locatie bezocht. In een parkeergarage in Kassel op 5 hoog. Geen enkele voorziening, alle trappen naar beneden afgesloten. Nooduitgangen dicht en verbodsborden om naar beneden te lopen via de weg. Daarbij een locatie in hartje stad waarbij je allerlei verplichte rijrichtingen hebt zodat een rit vanaf snelweg naar SuC en terug naar snelweg minimaal 30 min duurt. Daarbij vernam ik van de Duitsers dat op doordeweekse dagen de garage altijd vol is en dat er een ICE probleem is bij stalls.