Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Volkswagen ID.3

This site may earn commission on affiliate links.
Als het waar is wat in het artikel staatdan lijkt het erop dat de inkoop afdeling goed heeft gedrukt op de bom van de elektrische componenten en is het nu aan sw om toch maar de functionaliteit te leveren die gewenst is. Mis communicatie tussen r&d en inkoop?
Dit zijn natuurlijk maar aanames, maar uit mijn werkzame leven in de elektronica weet ik hoe de automotive handelt met elektronica leveranciers.
 
Laadkosten met VW We Charge, evt met een ID3
BEB15287-F9AC-4A13-98DB-C027328D6470.png
 
... ‘hippe’ swipe sensors over knoppen heen voor fan stand of audio volume
...’vergeten’ raambediening voor ramen achter, dus dan maar een toggle knop gebruiken om knoppen dubbele functies te geven. Waarbij die toggle knop trouwens ook nog bedoeld is voor andere functies.
...de park/drive hendel-dinges-knop zit echt vreemd in elkaar lijkt het. Eens met @robertvg
...menustructuren op scherm duizelen je voorbij

Zoals de reviewer zelf ook aangeeft vast een fraaie degelijke auto om in te rijden, stil ook, maar niet te veel bezig moeten met instellingen onderweg. UI en bediening zijn nu al aan upgrade toe lijkt het.
Een goede indruk vd driver assistance (adaptive cc en self steer/lane assist) heb ik ook nog niet echt gekregen in filmpje.
In ieder geval is ook weer heel veel met opties mogelijk.

Ik heb ‘m nog niet in het echt gezien, maar ik kan die achterkant maar niet mooi vinden nog.