Mars2020
Active Member
Het “probleem” is er zeker dus als de medewerker zegt dat er geen automatische ontwaseming bestaat, dan klopt dat niet…..Je klinkt net als een Tesla medewerker eerlijk gezegd. Het is niet omdat het probleem er vandaag niet is, dat er geen probleem meer is.
Het ticket was dan ook geopend op 8 december. Het weer speelt duidelijk een rol in wanneer de functie aangaat. Het is nu 3-4 keer zo warm als toen...
Ondertussen ben ik twee software-versies verder en zie ik de melding en gedrag een stuk minder maar dat wil niet zeggen dat de functie niet meer bestaat.
Thanks!
Ik heb 2 model 3’s en in de ene heb ik de melding nog steeds vrijwel elke rit en de andere heel soms en dan ook maar voor korte tijd. In het begin hadden beide auto’s dat de melding lange tijd bleef staan. Bij mijn 2020 model is dit nu dus niet meer het geval en heeft het “probleem” zich dus opgelost.
Dat zou dus kunnen betekenen dat Tesla het voor bepaalde modellen inmiddels heeft opgelost en voor andere nog niet. Met mijn reactie wilde ik aangeven dat het voor jou model dus wellicht ook is opgelost.