Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben zo'n stakker die geen AP heeft aangeschaft. Verleden week in Italië kreeg ik - wederom - een gratis proefperiode en wel van holey moley 31 dagen. Ik vond het op de snelwegen echt geweldig.
Echter, zeker 4 keer bevroor het systeem onderweg: routeplanner bleef hangen, muziek haperde en de rest bevroor ook. Drie keer de wieltjes ingedrukt en de laatste keer dacht ik, ik druk de rem in, en toen was het euvel direct verholpen. Een bekend euvel?
 
Even verder janken, gewoon omdat het kan; is het iemand weleens opgevallen dat van veel S'en de achterbank niet horizontal staat? Kijk maar eens door de achteruitkijkspiegel naar de middelste hoodfsteun van de achterbank… Die hangt een beetje naar een kant...

Heb ik ook. Overigens heb ik dit nooit gemeld aan Tesla.

Bankje achterin zit al beroerd genoeg voor de wat langere personen onder ons, wellicht dat daarom bij mij nooit geklaagd is over 'niet waterpas' zitten.
 
  • Informative
Reactions: SMU
Grr
3 weken geleden used tesla opgehaald moest via Tilburg en duurde even want hij zou helemaal worden gecheckt
Kom ik hem halen zit hij vol met steenslag.
Medewerker beloofd dat dit zal worden bijgewerkt
Thuis kom ik er ook nog achter dat er iets los zit bij het spiegelmontagepunt en meerder vlekken op zittingen en de hemelbekleding.
Netjes alles gemeld en krijg ik na 3 weken de melding dat alles onde normale gebruikssporen valt behalve de spiegel.
Sorry maar heb al heel wat gebruikte auto gekocht maar nog nooit afgeleverd in zo’n belabberde staat.
Iemand ervaring dezelfde situatie?
Lijkt toch goed te gaan komen. Nadat mij eerst al een bezoek aan de bodyshop was aangeboden om de auto van binnen en buiten te cleanen werd ik nu ook netjes gebeld en bleek er na de oplevering geen communicatie te zijn geweest over de steenslag en de foto’s daarvan die bij oplevering waren gemaakt. Wordt vervolgd :)
 
Ik ben zo'n stakker die geen AP heeft aangeschaft. Verleden week in Italië kreeg ik - wederom - een gratis proefperiode en wel van holey moley 31 dagen. Ik vond het op de snelwegen echt geweldig.
Echter, zeker 4 keer bevroor het systeem onderweg: routeplanner bleef hangen, muziek haperde en de rest bevroor ook. Drie keer de wieltjes ingedrukt en de laatste keer dacht ik, ik druk de rem in, en toen was het euvel direct verholpen. Een bekend euvel?

Ik heb tijdens onze trip naar Tsjechie dit een aantal keer gehad (3x meen ik). Dan hangt inderdaad alles, maar Autopilot blijft werken. Reset lost 't op. Ik heb dat ervoor en erna nooit gehad, waardoor ik vermoed dat het komt door de lange route in de navigatie (1000km).

Tijdens de vakantie heb ik een firmware update gehad, op de terugweg ging het foutloos.

Rem intrappen heb ik niet geprobeerd
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Kun je een foto maken? Het is mij nog nooit opgevallen.

Excuses Olivier, duurde even....

IMG_0674.JPG
 
Hier is echt niets aan te zien of te concluderen.
- Camera scheef
- Camera met groothoek les. (Vertekend dus heel veel.)
- Camera niet in het midden
- etc...

Dat wil overigens nog niet zeggen dat je geen gelijk kunt hebben. Je kunt het alleen hieraan nooit zien.

Ik heb de foto rechtgezet en een uitsnede gemaakt waarbij het centrum van het brandpunt in het midden van de foto ligt,
M.i. is er niks mis met de achterbank. Op het oog kun je overigens ook op de originele foto al zien dat de bovenkant van de stoelen al goed lijnt met de onderkant van het raam.

IMG_0674.jpg